I don"t even like you why you want to go and make me fell this way

177 14 0
                                    

Un weekend cu ea la Paris. A fost superb. Exact ca acu doi ani. Privind-o de aproape puteam sa vad toate vanataile pe care tipul ala i le facuse. Cand ne-am intors, ea si-a rearanjat lucrurile in fosta ei camera. Dar surpriza cea mai mare a fost atunci cand ea era plecata de acasa cu Luke si o prietena de a ei la cumparaturi si tipul ala m-a sunat.

- Vreau doar sa vorbim! spune el inainte ca eu sa pot sa zic ceva.

- Si de unde ar trebui eu sa stiu ca nu e o capcana de a ta?

- Mi-ai luat fata, ce as mai putea pierde? intreaba el si rade.

Stau putin sa ma gandesc si dupa el imi zice ora si unde. Am mers acolo si l-am asteptat pe individ.

- Stii de ce ea m-a ales pe mine? Se saturase de tine! imi spune el cand ajunge si eu zambesc.

- Te-a ales pe tine dupa mine! ii spun si el vine foarte aproape de mine.

Ridica pumnul la mine, dar eu il opresc.

- Ai ramas tot un fraier! ii spun si vreau sa plec, dar cand ma intorc, el imi da una la coaste si eu cad pe jos. Mai imi da cateva picioare si dupa imaginea devine neclara, dar inainte de asta il vad cum pleaca.

- Ashton! Ashton! aud vocea blanda a ei si cand deschid ochii ea ma tinea in brate.

- Unde sunt? o intreb si ea imi prindea cateva bucle cu o clama.

- Esti la spital. Ne-am speriat cand nu raspundeai la telefon si nu erai nici acasa si dupa am primit un mesaj de la.....spune ea, dar se opreste si inghite in sec, in care imi spunea ca am ales un pampalau....continua ea si vocea ii tremura.

- Asa ca am inceput sa te cautam, dar cand te-am gasit credeam ca o sa faca infart! spune Luke si eu ma uitam incoltul celalalt al camerei.

- Cine sa faca infart? intreb nedumerit.

- Eu! spune ea zambind slab si dupa se aud niste chicote din partea baietilor.

- Va rog sa plecati ca sa pot sa il consult! spune un medic si eu atunci realizez ca nu eram atent decat la un singur lucru, ochii ei rosi de la prea mult plans.

Baietii au parasit camera, dar ea nici nu se clintise.

- Poate sa ramana, doar ea? il intreb pe doctor si el da din cap afirmativ.

Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum