Fanii tot imi zic ca nu mai am de ce sa ma gandesc la ea, dar ei nu inteleg cum e sa o iubesti. Nu au vazut-o asa cum eu am facut-o. Ma uit la telefon si vad un mesaj de la doctor cu locatia si cu ora. Trebuia sa plec in 10 minute ca sa ajung acolo. Ma duc si ma imbrac si plec inspre locatie. Stateam cu castile in urechi si nu am fost cel mai atent cand am traversat strada. O masina era sa dea peste mine, dar s-a oprit la timp. Ea era la volan. Avea o fata socata si dupa ce eu I-am zambit si m-am dat din drumul ei, ea s-a mai uitat o data la mine si dupa a plecat. Tocmai ce era sa dea cu masina peste mine si nici nu mi-a zis ceva! Am mers pana la destinatie si acolo era doctoral inconjurat de tineri si langa un autocar.
- Ma bucur ca ati venit cu totii! ne zice el.
- Ne-ai obligat! striga un tip din multime si eu rad ca si ceilalti.
- Vom merge sa mancam la padure asa ca urcati! ne indruma el si noi urcam in autocar, ma asez in ultimul rand de scaune, locul de la geam. Langa mine se aseaza un tip cu o creasta si cu pircing in spranceana. Cred ca era mai inalt ca mine si era foarte slab si foarte alb. In fata noastra s-au asezat doua fete cu parul verde si respectiv albastru. Unde naiba eram? Ma uitam la toate persoanele care intrau in autocar si erau tineri tatuati, cu piercinguri sau aratand diferit de tot ce vazusem eu. Tot drumul nimeni nu a scos un sunet. Parca era o inchisoare. Cand am ajuns am coborat si eram la padure, pe o poiana. Acolo erau mai multi busteni si niste lemne pregatite pentru foc.
- Tu esti prospatura, nu? ma intreaba tipul care a stat langa mine in autocar.
- Ashton! ii zic eu si ii intend mana.
- Din ce era esti omule? ma intreaba el si dupa rade. Gerry. imi spune dupa ce se opreste din ras si bate palma cu mine.
- Copii, ce ar fi sa ne cunoastem mai bine? ne intreaba psihologul si toti pufnesc in ras si in vorbit.
- Ce ar fi sa ne lasi in pace? urla Gerry si toti rad, ce era amuzant? ma intrebam eu in sinea mea. Nu stiu cum, dar usor usor lumea s-a asezat pe butuci si taceau.
- Deci, va fii ca in filmele alea cu tabere? intreaba o tipa cu par mov.
- Va fi cum vreti voi sa fie! zice doctorul si Gerry il imita.
- De ce sunteti aici? ii intreb eu si Gerry din nou pufneste.
- Tu esti cumva in era medievala?
- Omule, care e problema ta? il intreb eu nervos.
- Habar nu are cum e sa fii indragostit! urla o tipa si el se intoarce nervos catre ea.
- Si tu? Tu ai fost batuta de iubirea ta! urla la ea si se vedea pe fata ei ca era trista.
- Si? Si care e problema ta cu ce face ea sau cu ce face oricine? TU esti seful sau cum? urlu la el si toti pari socati de ce tocmail zisesm.
- Ce stii tu ma? Tu nu ai nici o idee de ce se petrece in era asta!
- Ce vrei tu de fapt sa aflii despre mine ca sa iti arat ca stiu mai bine ce e in era asta decat tine? urlu la el.
- Stai, acum te recunosc! Esti tobosarul trupei aleia 5 Seconds.... incepe o tipa.
- Tu stii sa canti la tobe? ma intreaba Gerry.
- Sunt tobosar, asta stiu sa fac. ii zic si iau doua bete si incep sa bat in buturuga pe care statem.
- Cool.... spune el si dupa a mai fost un moment de liniste.
- De ce sunteti aici? De ce ati avut nevoie de consiliere?
- De ce am zice? intreaba un alt baiat.
- Ar fi mai usor daca as incepe eu? ii intreb si aud un murmur cu Da.
CITEȘTI
Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carte
Fiksi PenggemarPovestea aceasta este in continuarea ,,cartii, The lost boy, deci ca sa intelegeti ceva ar fi bine sa o cititi pe prima mai intai.