Tavanul era alb. Ma gandeam sa il vopsesc, dar albul imi aducea aminte de buzele ei. Era o fantoma la petrecerea baietilor de Halloween. Zicea ca ea asa e, o fantoma. Ultimul nostru sarut nu a fost chiar unul. Mereu ma enerva cand era nesigura pe ea, pe orice tine de ea. Atunci I-am soptit cat de mult o iubesc si cat de mult imi doresc ca ea sa creada in ea. Ea nu ma asculta si imi zicea ca mint asa ca nu am mai rezistat si am trantit-o de perete si am dus-o in camera mea. I-am scos rochia alba de pe ea si am pozitionat-o in fata oglinzi. Si-a inconjurat bratele in jurul taliei ei rusinata, dar eu I-am prins bratele ei in mainile mele si le-am mutat. Zicea in continuare ca e urata si eu nu am mai rezistat. Am luat-o pe sus si am aruncat-o pe pat eu deasupra ei. O sarutam pe gat, ea gemand usor. Imi trasa lini fine pe sub bluza si dupa mi-a dat-o jos. Era asa de mica sub mine. M-a dezbracat complet in 2 timpi si 3 miscari. Era asa de mica si de abila. I-am mai zis cat e de frumoasa si dupa ea a incetat sa mai nege si mi-a zis ca ma iubeste si ca imi multumeste ca exist si ca sunt acolo pentru ea. Ma simteam important chiar daca stiam ca nu sunt mereu acolo. Mai erau putine momente cand eu nu puteam sa fiu lanag ea. Am vrut sa ii zic ca o iubesc, dar ea m-a sarutat atat de apasat, nu o mai facuse pana acum. Era prima oara cand ea era sefa. Stiam ca ii place sa fie la control, stiam ca ii place acel sarut.
I thought about our last kiss, how it felt the way you tasted
CITEȘTI
Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carte
FanficPovestea aceasta este in continuarea ,,cartii, The lost boy, deci ca sa intelegeti ceva ar fi bine sa o cititi pe prima mai intai.