I remember the day you told me you were leaving

274 24 2
                                    

- Hai sa mutam asta aici! imi spune ea bland si eu mut patul in coltul celalalt al camerei. Sau  mai bine aici? ma intreaba si arata catre un alt colt al camerei. Eu scot un ahh nervos si ma arunc cu ea pe pat, ea deasupra mea. Rade timid si dupa se uita la mine in ochi.

- S-a inatmplat ceva? o intreb eu temator de raspuns.

- Sunt doar fericita.... imi spune zambiind si dupa ma pupa pe obraz.

Trei luni mai incolo mi-a zis ca nu mai rezista si vrea sa plece.

- Nu mai pot asa, Ash! urla ea nervoasa la mine. De trei ore stam sa urlam unul la altul lucruri fara sens si fara folos sa discutam despre ele, fiindca mereu ne certam din cauza lor.

- Nici eu nu mai  pot sa te ascult intruna numai plangandu-te de ceva anume! urlu si eu la ea si ea se face mica pe canapea.

- Poate ar fi mai bine sa plec! tipa la mine si se ridica. Stiam ca trebuie sa o opresc, dar nu aveam de gand sa o las sa castige. Trebuie sa invete care e masculul. Am asteptat toata noaptea pe canapea sa se intoarca, dar nu a facut-o. A doua zi am primit un mesaj de la ea in care imi spunea ca va venii o prietena de a ei sa ii ia lucrurile de aici. Am mai asteptat o saptamana pe canapea fara sa plec din casa. Asteptam sa vina inapoi la mine si eu sa ma prefac ca ploua si ca imi e bine. Dar nu imi era bine, imi era rau si era numai vina mea.

In present: Al naibi mascul, daca era unul destept inca o aveam langa mine pe ea. Acum daca era langa mine nu trebuia sa imi aduc aminte de acele momente, am trai prezentul. Sa il traiesc singur imi e greu si tot ce se aude in capul meu sunt vorbele ei:,,Poate ar fi mai bine sa plec,,. Stiu acum ca vroia doar sa vada daca lupt pentru ea si eu ca prostul nu am facut-o..... am stat si am asteptat ca ea sa lupte pentru relatia noastra..... cand ea mereu a luptat pentru ea.....niciodata nu am facut-o eu.... ea mereu facea sacrificile si eu doar stateam si asteptam ca ea sa indrepte situatia.... era randul meu sa o fac, dar ea nu imi dadea sansa asta.....

I remember the day you told me you were leaving

Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum