- Acum, inainte sa incepem are cineva sa se impotrivesca? Sa zica acum sau sa taca pe vecie! spune preotul si cei doi miri se uitam prin multime, Blair se uita la mine si eu ma faceam din ce in ce mai mic in scaunul meu.
- John Jonson o iei de sotie pe Blair Wilson? intreaba preotul.
- Da! spune el hotarat si vad cativa invitati zambind.
- Blair Wilson il iei de sot pe.... incepe preotul dar este intrerupt de un video-proector care a inceput sa ruleze in spatele lui pe un panou alb un videoclip cu Blair si cu Luke.
- Despre ce vroiai sa vorbim? il intreaba Blair.
- Te mariti!? urla semi-nervos Luke la ea. M-am uitat la Luke si el zambea de langa un video-proector, ticalosul.
- Da. ii raspunde ea.
- Ce fel de gluma proasta e asta? il intreaba el.
- Nu e nici una!
- Si atunci cum ramane cu Ashton?
- Ashton nu mai e de mult.....
- E nu zau! Jurnalul tau spune altceva. spune el si scoate un jurnal din geanta lui. "15 mai 2013. Azi am fost la unchiul meu la o intrunire de a lui si nu stiu de ce dar ma tot intalnesc cu Ashton. Azi am dat aproape cu masina in el. M-am intalnit cu el si la intrunirea unchiului meu. Nu pot sa nu il remarc si sa nu imi aduc aminte de el. Ieri l-am vazut in mall. Il vad mereu pe net. Ii vad toate pozele in telefon. Ascult aceleasi melodii pe care le ascultam si cu el. Il iubesc, dar nu mai pot fii cu el. Nu stiu de ce. Eu il vreau inapoi, dar parca mereu cand vreau sa ii zic asta nu mai am curaj sau orice intervine. Nu stiu de ce vreau sa ma marit cu John. E un nesimtit si ma bate, dar acum am pornit pe un drum si nu o sa ma intorc." citeste cu voce tare Luke si ea ii ia din mana jurnalul. Mi-am intors privirea catre Blair care se uita prin sala cu ochii in lacrimi si la John care era nervos. M-am ridicat de pe scaun si am mers catre ei. John a ridicat mana sa o loveasca, dar eu I-am prins-o si i-am dat un pumn in fata, totii oamenii din sala erau socati.
- Haide! ii zic eu si ii intind mana si ea o prinde.
- Dar... incepe ea dar eu o opresc.
- Nu mai conteaza ce s-a intamplat! ii zic zambind cu gura pana la urechi si ea zambeste timid.
Ajungem in fata locatiei si ne urcam in masina cu care am venit noi. Ii indes rochia de mireasa pe locul copilotului. Am urcat pe locul soferului si am inceput sa conduc razand.
- Ce e amuzant? ma intreaba ea.
- Ma iubesti. zic eu si ea imi da un branci usor in umar.
- Si tu ma iubesti! imi spune ea putin suparata.
- Normal ca te iubesc! ii spun si ne oprim la un semafor, ea se uita lung la mine.
- Unde ma duci? ma intreaba ea si atunci primesc un SMS:"Ne vedem acasa ca sa iti dau actele ei daca vrei sa fugiti impreuna" era un mesaj de la Luke.
- Ma gandeam daca mai vrei o excursie in Paris ca acu 2 ani.
- Si actele mele? ma intreaba ea si noi ajungem acasa. Luke vine si da actele si ne face cu ochiul.
- Cand ai vorbit cu Luke? o intreb eu dupa ce pornim din nou.
- Inainte cu o zii de nunta, m-a sunat ca trebuie sa ne vedem neaparat si asa am facut.
- De ce ai facut-o?
- De ce am facut ce? ma intreaba ea nelamurita.
- De ce ai fost din nou cu el?
- Credeam ca prin modul lui nebunesc ma va iubi si aveam nevoie sa fiu iubita.
- Stii ca asta voi face eu de acum, nu?
- Chiar crezi ca de data asta va merge?
- De ce nu? Adica am invatat din prima incercare si acum stiu ca nu te voi mai lasa sa pleci! ii spun autoritar si ea zambeste.
It’s hard to hear your name when I haven’t seen you in so long
Deci acesta a fost ultimul capitol din seria asta de carti. Ma intrebam daca sa fac si cartea a treia, ce ziceti? Oricum vroiam sa va multumesc pentru suportul vostru si pentru faptul ca ati citit....Va iubesc!
CITEȘTI
Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carte
FanfictionPovestea aceasta este in continuarea ,,cartii, The lost boy, deci ca sa intelegeti ceva ar fi bine sa o cititi pe prima mai intai.