Like every single wish we ever made

259 22 1
                                    

Ii simteam caldura corpului. Era asa de bine in bratele ei. Vroiam sa fie asa mereu, dar stiam ca nu se poate. Ea maine se va duce la el din nou. Mai stam si radem ceva timp si dupa baietii spun ca au treaba si ca trebuie sa plce. Stiam ca o fac ca sa ma lase pe mine singur cu ea. Am scos o pianina de sub scara si ne prosteam cu ea. Blair a mers la baie si eu deveneam disperat. Nu stiam ce sa fac ca sa o recasting. Am inceput sa cant When I was your man. S-a intors in camera si ma privea intrebatoare.

I hope he buys you flowers, I hope he holds yours hand

Give you all his hours, when he has the chance

Take you to every party cause I remember how much you loved to dance

Do all the things I should've done when I was your man

- Si eu sper asta! sopteste ea neincrezatoare.

- Ce anume? o intreb ca si cum nu as fi auzit ce spune.

- Nimic.... imi zice vag si se aseaza in fata mea turceste pe covor.

- Care e treaba cu noua si cu vechea tu? o intreb incercand sa schimb subiectul.

- De unde stii de asta? ma intreaba revoltata.

- Cred ca ai raspuns din greseala cand te certai cu el. ii explic si expresia fetei ei devine una trista.

- Pai, dupa ce ne-am despartit am devenit putin depresiva si apoi m-am impacat cu el si mi-a fost okay, adica ma facea sa ma simt mai bine. Dar acum sunt bine, adica nu mai sunt depresiva. imi explica si se balbaie.

- Mi-as dori sa pot sa zic ca nu imi mai pasa de tine.... spun si dupa ce ii vad fata devenind mirata imi dau seama ca am spus-o cu voce tare.

- Nu am vrut sa te simti asa, nu credeam ca inca o faci.... spune incet si eu ma ridic revoltat.

- Cum sa nu o fac cand orice vad imi aduce aminte de tine! Aici veneam mereu si ne uitam la filme, bataia cu faina in bucatarie, cand ti-am tras-o pe bufet sau pur si simplu cand stateam afara si ne uitam la pasari sau la copaci, imbratisati.

- Nu pot sa te ajut sa ma uiti! imi spune incet si se ridica si ea.

- Ba poti sa faci un lucru. Lasa-l pe el si vin-o cu mine!

- Unde? Sa se repete istoria? urla la mine si cateva lacrimi ii curg pe obraji.

- Iti jur ca daca imi mai dai o sansa nu o sa mai fiu idiotul care am fost.

- Te-am vazut in tabloide cu niste fete intr-un bar, erai beat. Si nu s-a intamplat doar o data! Nu te-ai schimbat si nici nu ai de gand sa o faci.

- Daca te intorci o sa o fac! urlu si o lacrima mi se scurge pe obraz.

- Ai avut sansele tale, acum e randul lui, si chiar el ma face fericita.

- Nici tu nu te crezi cu asta! urlu disperat la ea.

- Nu te mai gandi la mine!

- Nu pot! Tu cand iubesti pe cineva te poti opri din a te mai gandi la persoana aia? urlu si ea tace putin.

- Nu, dar asta nu inseamna ca nu poti incerca. Dupa ceva timp de liniste o intreb:

- Maine te vei intoarce la el?

- Asa am zis, asa am stabilit. imi zice si eu inghet.

- Esti sigura ca nu o sa te loveasca din nou?

- Stai calm ca nu o sa ma intoc aici daca nu ne impacam.

- Dar eu vreau sa vi la mine daca ai nevoie de orice.

- Am nevoie sa ma lasi in pace si sa imi vad de viata mea! Noapte buna! urla si pleaca in camera de oaspeti trantind usa dupa ea.

Nu pot sa cred ca am pierdut-o de tot. Poate este mai bine sa o las sa isi resolve treburiele ei. Cand il o va parasi va veni la mine. Chiar daca sunt a doua variant, tot o sa o iubesc. Visele ei depind de mine. Eu am fost un vis de al ei.

- Te iubesc! urlu sperand ca o sa ma auda.

Ea acum era dorinta mea. Sper sa nu mai am vise in care ea sa fie prezenta, nu mai vreau sa ma amagesc cu asta. Nu vreau sa am impresia ca se va intoarce. Chiar daca asta imi doresc de fapt.....

Like every single wish we ever made

Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum