All my friends keep asking why I'm not around

243 20 0
                                    

- Si nu o sa faci nimic cu asta? ma intreaba Calum.

- Ce as putea sa fac? il intreb.

- Sa te duci dupa ea si sa ii zici cat ti la ea! imi explica Micheal.

- Voi nu intelegeti! Ea nu ma vrea prin preajma ei si o inteleg! le explic si eu la randul meu.

- Noi nu o intelegem! imi zice Luke.

- Ea si-a decis viitorul si ea stie mai bine! le zic calm desi imi doream si eu sa cred ce zic.

- Ce ar fi sa mergem la ea la nunta si sa o rapim? ne intreaba Calum.

- Ca dupa sa dea vina pe noi ca din cauza noastra nu e ea fericita, nu mersi! le zic eu si Luke zambeste.

- Sau am putea merge sa vorbim cu ea! ne propune Luke.

- O sa ma roage sa o las in pace! ii zic eu.

- Si daca nu vrei? Si daca nu poti? ma intreaba Micheal.

- Ce ar fii sa o lasam asa si sa ne continuam vietile? ii intreb retoric.

- Mi-ar placea sa stiu ca nu te vei mai taia din cauza ei! imi spune Luke.

- Am facut greseala sa ma tai din nou, dar nu o sa o mai fac. le explic si dupa ei incep sa se joace FIFA si eu ma uitam la ei. Radeam si totul parea sa fie okay.

Ne-am dus fiecare la el in camera si eu am intrat pe Twitter. "Ce ar fi daca am putea da timpul inapoi? Am repeta aceleasi greseli" era ultimul ei lucru postat, acu 15 minute. "Lucrurile ar fi altfel, iti garantez" ii raspunde Luke acu 7 minute. "Nimic nu ar mai fii la fel" se baga in discutia lor si Calum. "Poate ca ar trebui sa dam timpul inapoi" scrie Micheal acu 2 minute. M-am mai uitat pe la ea pe profil, la pozele ei si dupa la toate postarile pe care le avea cu mine, mii de comentarii idioate lasate pe unde prindeam numai ca sa aratam ca suntem un cuplu.

Am adormit si a doua zi cand m-am trezit si am mers in sufragerie Luke intra pe usa principala cu 4 plicuri in mana.

- Am vesti mari! striga el si noi ne adunam ca niste furnici in jurul lui.

- Care sunt vestile mari? il intreb eu somnoros.

- Mergem la nunta ei! striga el la noi.

- Nu vreau sa dam buzna acolo! ii spun si el zambeste.

- Ne-a dat invitatii! imi explica si ne da plicurile. Le-am desfacut si am inceput sa le citim, da, aia sigur era invitatia la nunta. La final scria ca e pentru Irwin. M-am uitat si la baieti si la ei i-a scris cu numele lor mic nu cu cel de familie.

- Te-ai vazut cu ea? il intreb eu.

- Nu, ni le-a lasat in cutia postala! imi explica el si eu dau din umeri.

Era o lasa! De ce nu a putut sa vina sa ne invite fata in fata? Ii era frica de mine sau de baietii?

All my friends keep asking why I’m not around

Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum