Noră

1K 36 0
                                    

*6 luni mai târziu*
-Te iubesc!l-am sărutat pe buze şi apoi i-am ciufulit părul.A zâmbit dulce şi apoi m-a tras în poala lui.Rebe zâmbi şi se zvârcoli în brațele lui Chris.

-Şi eu te iubesc!îmi spuse Black şi mă sărută lung şi apăsat.Sunt 5 luni de când suntem împreună şi totul devine din ce în ce mai stabil.Sentimentele  pentru el  sunt mult mai multe pe zi ce trece.Rebe şi Chris sunt împreună de 6 luni.A doua zi ce i-am împărtăşit sentimentele lui Black,au venit ținându-se de mână şi spunându-şi cuvinte dulci,sărutându-se ocazional,atunci când privirile fratelui său mai mare nu erau ațintite pe ea.

-Ce drăguți sunteți voi!şi face un gest ridicol,prietena mea şi sora iubitului meu,Black.Ea se strâmbă,atunci când reacția mea era un enervată de gesturile tâmpite ale ei.Devenise din fata rebelă şi rea în cea mai dulce persoană,siropoasă şi romantică.Nu puteam spune că uram genul ăsta de persoane,dar plăcut nu-i aşa aproape.Ce se întâmplă Domnişoră ,,Îl urăsc pe Black"?am devenit roşie,probabil,din cauza ruşinei pe care am căpătat-o atunci când se spunea ceva despre mine,care îl vorbea de rău pe actualul pe iubit,fost duşman.Sau poate fi din cauza furiei pe care nu mai puteam să o stâpănesc față de blondă.A zâmbit triumfătoare şi cu un deget şi-a dat părul la o parte plină de aroganță.Am încercat să mă stâpănesc.Eram din ce în ce mai nervoasă,față de gesturile ei care le făcea cu aroganță şi puținele vorbe adresate nouă(mie şi lui Black).

                            Black mă luă de mână,liniştindu-mă puțin.Era un băiat perfect,în ciuda defectelor sale.În ciuda faptului că se ocupă cu trafic de arme şi droguri,chiar şi de femei.
-Ar trebui să luăm cina împreună cu părinții mei!a spus Black,în timp ce se juca cu o şuviță de păr.Am crezut că această clipă nu va veni,dar am crezut prost.Eram înspăimântată la propriu că era posibil,ca eu şi familia lui dă luăm cina.Dacă familia O'Brien îşi făcea o părere proastă despre mine sau dacă vor afla de răpire.

                        Mi-am scuturat capul uşor fâcându-mă să mă gândesc la multe posibilități bizare,la care familia sa ar face o părere proastă despre ființa mea.
-Sigur,dar...am început să vorbesc cu vocea puțin ieşită din comun.Black observă acest mic detaliu,aşa că mă sărută scurt pe buze ca să mă 'calmeze'

-Te vor plăcea!Îs de gaşcă!a zâmbit,molipsindu-mă şi pe mine.Să fii gata la şi 20:00...m-a sărutat iar.Am 'coborât' din poala lui şi m-am dus în camera noastră.Am început să 'răsfoiesc' şifonierul,în găsirea unei îmbrăcăminte bune pentru mine şi pentru cină.Am găsit totuşi o rochie până la genunchi,neagră,cu dantelă la baza decolteului decent şi cu spatele gol,până la jumătatea spatelui.Era mulată pe mine,lâsându-mi formele la iveală.Am decis să-mi las părul desprins cu nişte cârlionți.M-am dat cu puțin fond de ten,un ruj roşu închis şi un rimel.

                        Emoții,emoții,emoții.Eram în fața uşii familiei O'Brien.Bpack ciocămi de două ori.Fu destul cât să vedem o femeie de  40 de ani,blondă şi scundă,cu ochii negrii întâmpinându-ne cum  se cuvine.Era o femeie frumoasă şi după zâmbetul ei,puteam zice că e şi optimistă,total opusă de soțul ei,care ne aştepta în living.Era un domn mai mare cu câțiva ani ca doamna O'Brien,avea părul negru şi ochii la fel de negri,o statură impunătoare şi nu l-am văzut zâmbind la vederea noastră,la fel ca doamna O'Brien.Nu cred că era un om optimist,ci doar realist.
-Bună seara,doamnă şi domnule O'Brien!am văzut o urmă de zâmbet pe fața tatălui lui Black.Nu ştiu ce-l făcu să zâmbească,dar mă bucur că eu eram motivul.

-Te rog,Kayla,spune-ne Jane şi Harry!femeia zâmbi şi puse pe masă friptură.Black zâmbi la vederea mâncării,la fel şi tatăl său.Acum ştiu pe cine moşteneşte Black.Trăsăturile feței erau aceleaşi ca ale tatălui său,cât şi comportamentul.Am păstrat tăcerea în timpul mesei,pretext că:,,La masă nu se vorbeşte!".

-Delicioasă!am spus şi mi-am şters buzrle roşii.

-Mă bucur că ți-a plăcut,noră!am rămas surprinsă,la fel şi Black.Noră?

Răpită|1&2| -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum