-Dar ai ales greşit!
Dar ai ales greşit!
Dar ai ales greşit!
Cuvintele sale răsunau ca un ecou.Dar ai ales greşit!De ce am ales greşit?Am ales-o pe ea!Am ales prezentul.Nici nu ştiu de ce am ales-o pe ea.
Kayla Smith
Mă privea curios.La ce se gândeşte?Se încruntă uşor,apoi zâmbi.Mă face din ce în ce mai curioasă.De ce zâmbeşte ca prostul?Iar şi-a imaginat fantezii ciudate sau iar îşi imaginează tot felul de poziții.M-am strâmbat la gândul ăsta şi mi-am scuturat capul.Parcă revenimdu-şi din transă la mişcarea mea,îşi scutura şi el capul.Stomacul mă 'gâdila' îngrozitor şi sinceră să fiu,senzația asta nu am mai trăit-o niciodată.Poate te-ai îndrăgostit!Cine dracu'eşti?Ce vrei de la mine?Sunt Marisa,proasto!Ai uitat?Marisa!?Ce dracu' cauți în mintea mea?Depinde!Parcă mi-o imaginez,cu un rânjet pervers sau ceva de genul!Te-am auzit!Da eram cu un rânjet pervers!Nebuno,te-ai îndrăgostit!Pfff,eşti proastă!Ba nu!Tu eşti!Du-te naibii!
-Bă,dispari!am țipat şi apoi mi-am pus mâna la gură.Black se uita la mine ca la o nebună.O să dispar pentru că aşa vreau!Nu pentru că aşa zici tu!Dispari,odată,marmoto!Nu suportam când Marisa începea să-mi zică de dragoste,când ea ştie bine că n-am avut iubit.Nici eu,nici ea...Poate are dreptate.Faptul că n-am avut iubit,mă face să simt un lucru ciudat,mai ales că nu m-am îndrăgostit de nimeni.Ți-am spus eu!a apărut din nou.
-Eşti bine?a pus mâna pe mine.I-am luat mâna ca să i-o îndepărtez.
-Apreciez că ai rămas cu mine,dar asta nu înseamnă că-ți pasă!am spus rece.Ce motiv ar avea Black O'Brien să râmănă cu mine,când cu toată lumea ştim,că nu-i pasă de mine nici cât jumate din unghia de la degetul mic.
-Oh,Kayla,eşti amuzantă!Ăsta nu e un spital draga mea,să pot pleca...E casa mea!casa lui?Ce vrea să spună prin casa lui?Nu ştiai,dar eu am camere de tipul acesta pentru mine,căci nu scapi niciodată bine dintr-o situația în care ai fost şi tu implicată!a chicotit.Expresia feței mele era una terifiată.Vorbea cu atâta lejeritate.Probabil,trăise mult mai multe lucruri ca mine.Nici n-am băgat de seamă durerea,până când spatele mi se arcuia într-un mod ciudat,odată cu mine,timp de 2-3 miunte.Durerea se intensifică şi probabil rana e una cât se poate de mare.N-a meritat deloc.Îți va trece,iubito!făcu cu ochiul şi ieşi.Pe lângă Black,val-vârtej,Rebe,venise în fugă către mine.Mă luase în brațe fără să-mi dau seama.Am scâncit de durere,la cât de tare mă strângea şi ea a făcut o față insofensivã urmatã de un;,,Ups!" pe care îl auzisem perfect.
-Esti bine?a început să plângă.Poate e timpul să fac haz-de necaz în favoarea....Mea,de sigur.
-Cine eşti?am întrebat curioasă.Vreau să pară cât mai convingător.
-Kayla,eşti bine?Sunt eu,Rebecca!Rebe!
-Kayla?Cine e Kayla?
-Tu!Tu eşti Kayla?o lacrimă îi curse.
-Aaa...Rebe,eu sunt Kayla!Şi tocmai ți-am făcut o farsă!ea s-a uitat urât la mine.Apoi m-a lovit uşor peste mână.Am sărutat-o pe obraz,apoi am scâncit de durere.Mă durea îngrozitor spatele.
-Jur că o să te faci bine!a spus şi mi-a strâns mâna.Oh,Doamne,nu ştiu cât mai suport durerea asta....aproape am leşinat!am auzit.M-am încruntat şi ea si-a dat seama că aproape n-am auzit nimic.Mă doare spatele.Era singurul lucru pe care îl repet în gând de câteva minute.Durerea nu persistă deloc.Atunci când mă 'trezisem' nu mă durea aşa rău,dar acum parcă cineva toarnă ceară pe mine.Cred că plec,o să te las singură sau poate îl vrei pe...Black?dă din sprâncene sugestiv,dar am ales să îmi dau ochii peste cap.Ea mă sărută pe obraz şi plecă.Pe uşă intră sufocantul de Black,rânjind şi cu mâinile la spate,ca un copil care ascunde ceva,dar dacă îl fac pe Black copil,jignesc omuleții.
-Vreau să fiu singură!
-Şi eu vreau 5 maşini care există doar 3 exemplare în lume,dar nu toată lumea are ce vrea!A început să relateze ca un fătălău ce fel de maşini.Fața mea era plină de transpirație,aveam nevoie de aer.Părul era ud şi nu de la apă ci de la transpirație.Durerea nu persistă.O să-mi aduc aminte de atâtea ori,până nu o să mă mai doară al naibii de tare.Ştiu,că te doare!el a început să-mi mângăie obrazul.Îmi pare rău,glonțul era al meu!Eu trebuia să-l încasez!Amândouă defapt!el şi-a şters o lacrimă,nici nu ştiu dacă era imaginară sau reală.Vedeam în ceață.Aparatul a început să bipăoe rapid şi 'țipa'.Black se agită.Ochii mei se aproape se închid.Black îmi dădu palme ca să mă trezesc.Dacă puteam gândi coerent acum,îl loveam pe fătălăul de Black.Îmi scuturam capul când voiam să 'dorm'.Meritam asta.N-am pentru cine să trăiesc.
-Te aşteaptă acasă peste 7 luni,un prunc.*înger bun*-Cui îi pasă.Dacă moare ea,murim şi noi!*înger rău*
-Cum poți fi atât de ipocrit?*înger bun*
-Da ce,fetițo,vrei să mori!Vrei să stau cu mâinile în sân şi sa mor!?*drăcuşor*
-,,Accepăți soarta!" Cum spunea Dumnezeu!*înger bun*
-Dumnezeu!Cine codița mea de drăcuşor mai e ăla?Un nimeni pentru mine!*drăcuşor*
-Dumnezeu împrăştie iubire,nu ură!*înger bun*
-Vreți să nu vă mai certați?O să mor aici!am țipat în gândul meu tare.Ei au tăcut.Liniştea se lăsa în mintea mea,la fel cum şi ochii mi s-au închis.Durerea a încetat.
Dacă e să mor,să mor cu stil.
Aşa că am luat ceva de pe masă cu ochii închişi şi am pus-o pe mine,apoi mi-am pus mâinile pe piept şi am şoptit.
-Adio!am spus şi un bipăit lung s-a auzit.--------------------------------
Bă,eu sunt fericită.Real Madrid a câştigat cupa UEFA Champions League.*Da sunt fotbalistă*Juve 1-4 Real.Dacă cineva ține cu Juve,atâta zic:
,,-**** Juve!"Real Madrid a câstigat!
Real Madrid a câstigat!
Real Madrid a câstigat!
Gata!Gata!
Real Madrid a câstigat!
CITEȘTI
Răpită|1&2| -Finalizata
AcciónVolumul 1(FINALIZAT): * Kayla Smith o fată simplă de doar 16 ani care a fost răpită din greşeală de angajații lui Black O'Brien,dar totuşi el a păstrat-o pentru plăcerile sale sexuale. Ce se ca intampla cu Kayla? Va fii gasita de cineva s...