Black loveşte

1.6K 52 1
                                    

-Te rog,Blake!Te rog,te rog,te rog!Nu eşti tu fratele meu scump,frumos şi cel mai iubibil?blondina încearcă să-l înduplece de  1 oră,ca eu şi ea să mergem la cumpărături.

-Dacă zici cel mai frumos din univers poarte mă las păgubaş.şiiii...A revenit aroganța din el.Of,bine!Dar doar 2 ore!

-Ce?2 ore?2 ore ne ia doar pentru pantofi!6 ore!

-2!

-6!

-3!

-6!

-4!

-6!

-5!

-6!

-6!

-7!

-7!

-Ştiam eu că voi câştiga!a chițăit şi a bătut din palme fericită.M-a luat de mână şi m-a dus spre maşina ei,un BMW x6.Abea aştept să ți prezint prietenii mei!a spus şi a pornit maşina.Nu!Nu!Nu!Nu vreau la mall sau să cunosc prieteni sau să mă ataşez de ei şi să-i pierd...Ca rozalina!

                             ****
           Băiatul de o vârstă cu mine întinse mâna.I-am prins-o şi am scuturat-o uşor.A zâmbit şi eu eram indiferentă.
-Chris!da!Şi acum se pare că vom face cunoştință.Jessica!Aston.

-Jessica!am înghițit în sec.Acum urma să-i zic numele meu.Kaka!Ce original!Jessica Kaka!a pufnit în râs şi scuipând pe fața mea vreo trei-patru monstre bale.Mersi!

-Scuză-mă,doar că nu ți se potriveşte Kaka,plus că e hilar!a spus printre râsete.Şi eu aş fi făcut la fel...Dacă era altcineva.

-Uşor,Chris,ea este iubita fratelui meu!Ai zis foarte subtil că e frumoasă!chiar?Sau doar blondinei i se pare?

-Oh,stai...Acel frate?a spus ,,speriat" Chris.Văleu!Mă omoară Black O'Brien!se pare că brunetului nu-i este frică de Black.Orice băiat i-ar fi fost frică de cârlionțatul meu.Stai!Al meu?

-Lasa vrăjeala,Chris!spune indignată o fată roşcată.Eu sunt Kate,sora tâmpitului!şi a arâtat cu degetul mare spre el.Am chicotit la afirmația ei.Tâmpit!Sora geamănă!s-a strâmbat comic.

-Iar eu...spune o fată timidă cu un păr mov deschis în cap.Sunt Evelin...Am auzit un şoaptă din spatele meu:,,Una din victimele lui Black."Evelin Outner!a continuat şi i-am strâns mâna.

-Gaşca mea,Jess!m-a luat după gât  pe mine şi pe Chris.Eram într-o poziție incomodă.

                             ****
          După 8 ore,nu 6,nu 7!8 ore,am plecat acasă.Nu mi-am luat multe chestii,dar blondina a umplut un portbagaj şi jumate din maşină cu hainele el.

           Ajunse acasă,Black ne aştepta frumos în fața uşii,cu mâinile în piept şi bâtând cu piciorul drept în podea.,,Am dat de dracu'!"
-Black,stai să-ți spun cum stă treaba!a zis blondina.Hai că vreau să o văd şi pe asta.Pe drum...Am fost vânate de extratereştri şi...

-Oh,las-o baltă,Rebe...Eşti pedepsită!a spus Black,iar eu am scos limba la blondina îmbufnată.Şi tu!a rânjit Black şi acum Rebe a scos limba.Am urcat scările când colo o palmă făcu' contact cu dosul meu.Black se uita pervers şi m-a luat ca pe un sac de cartofi pe umărul lui.Degeaba mă zbâteam ca să-mi dea drumul şi dădeam cu pumnii mei micuți în spatele lui.Auch!

-Chiar?

-Nu!a râs de mine.Îl urăsc.

-Dă-mi drumul că dacă nu...Chris dă-mi drumul!mi-am astupat mâinile cu gura şi am fost coborâtă jos.

-Ce dracu ai spus?a zis nervos omul din fața mea.Ce treabă ai tu cu acel Chris?a țipat la mine.Mă simt naşpa.Palma lui grea a făcut contacy cu fața mea...Abea ce mi-au trecut rânile.Spune,c***o!a țipat iar şi mi-a mai dăruit o palmă.Am căzut pe jos,plângând.Piciorul lui a făcut contact cu stomacul meu timp de 2-3 minute.

-Black,ce-i faci?m-am întors şi am văzut că blondina era în spatele lui Chris.Oh,Doamne!Nu vroiam să vadă nimeni asta!

-Nu-i treaba ta!Chris i-a dăruit un pumn şi încă alți 4 care l-a făcut pe Black să se dezechilibreze,astfel câzănd lângă mine.Chris m-a ridicat şi m-a dus în camera lui Rebe.

-De cât timp face asta?a întrebat blondina.

-Nu de mult...am spus şi am încuiat uşa.Vreau să vă spun ceva...Nu mă cheamă Jessica Kaka,ci Kayla Smith!Va rog nu spuneți nimănui!i-am rugat si au încuviințat.

-Normal aş fi supărată ca m-ai mințit,dar...în situația asta nu pot!am tuşit astfel scuipând sănge.

-Rebe,deschide dracului uşa că te omor!a țipat Black.Acum observ bătăile neîntrerupte în uşă.Mi-am pus picioarele la piept şi am dat frâu lacrimilor.Chris a deschis uşa şi Black a intrat şi s-a aşezat pe pat.Lăsați-mă 5 minute cu ea!ei se uitau la mine şi am dat afirmativ din cap.Da...Am rămas singuri.Prințeso,a pus mâna pe bărbia mea,dar am întors capul.Nu mai vreau!Aşa faci...Te-ai îndragostit de Chris?am dat negativ din cap frenetic,dar el a rânjit diavoleşte.Nu-ți fă griji!Râmăi tu singură cu mine...Noi doi...O cameră...Ce frumos!a spus batjocoritor şi mi-a făcut cu ochiul,apoi din 2 paşi a ajuns la uşă şi a plecat.Am dat frâu lacrimilor.Mă aşteptam ca pe uşă să intre brunetul şi blondina,dar a apărut menajera.

-Te pot scăpa de aici,dacă faci ceva pentru mine...am stat puțin pe gânduri.Ce poate face o menajeră?Am dat din cap să continue.




Acesta e capitolul!Păreri?No!Bine! :)

Răpită|1&2| -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum