BUM!

1K 40 4
                                    

Dormea adânc.Cum poate dormi aşa liniştit ştiind că a omorât un om?Eu nu pot dormi de atunci,dar el...Nu are inimă!Nici nu va avea!
-Dacă te mai holbezi,te leg de pat şi vom face nebunii!a spus pe un ton pervers.Băieții!Mi-am dat ochii peste cap şi apoi  am zâmbit.Ştiam că urma ca palma lui să facă contact cu fața mea dacă nu-l satisfac cum vrea el.Este foarte violent,mai ales atunci când nu faci ce vrea el.Nu iubeşte!Lasă să fie iubit,dar el să nu iubească.

-Să te vâd!am spus încrezătoare către el şi a rânjit.M-a prins de mâini şi s-a apropiat să mă sărute,dar am întors capul.Nu azi,Black!am rostit şi a râmas surprins.A ridicat mâna să mă lovească,dar i-am prins-o!M-am săturat!Aveam deja prea multe cicatrici pe față,dar şi pe inimă.Îl iubeam deşi ştiu că (,)comportamentul lui este unul mult prea rebel.Are 19 ani!Ce face un puşti de 19 ani?Te iubesc,Blake!i-am spus şi el era mai şocat şi mai confuz ca niciodată.Am trăit să-l văd pe Blake O'Brien confuz!Ştiu că tu nu te aştepți să-ți zic asta!Ştiu că tu nu...în următoarea secundă buzele sale se zdrobeau într-un sărut perfect.Oh,God!Sărutul ăsta exprima iubire si suferință şi dorința de a fi  mai mult decât un sărut,dorința de a ne avea unul pe celălalt!

-Da!Poate nu simt la fel,poate nu o să-ți dau iubirea pe care o meriți,poate nu te fac fericită,dar să ştii că sunt aici!Îmi pare rău pentru tot ce-am făcut,pentru tot ce-am spus...Pentru tot!l-am luat în brațe plângând.Imaginați-vă voi,doi oameni,la ora 01:00 împărtâşindu-şi sentimentele.Nu-mi vine să cred că ce a scos pe gură a fost chiar de el.

-Atuncu de ce le-ai făcut,Blake?De ce?l-am întrebat în şoaptă ca să nu-i trezim pe ceilalți.

-Nu ştiu!Doar faptul că eşti aşa bună şi iubeai atunci pe altcineva,care nu eram eu,mă omora!Toate fetel pe care le-am avut mă iubeau,le-am sfâşiat inima destul ca să-mi dau seama că îmi place să o fac!mi-a spus şi şi-a trecut o mână prin păr...Oh,Doamne!De ce un băiat aşa sexy este aşa rău?Atunci când te-au adus imbecili de Carlos şi Nick,te-au confundat cu fata care îmi datora nişte bani pe droguri.a continuat să spună.Arată aşa bine!

-Păcat...Noapte bună!am spus şi m-am întors cu spatele la el.Din prima zi m-ai abuzat fizic şi moral,iae acum vrei să spui că sunt aşa bună  şi că iubeam pe altcineva care nu erai TU te determina să faci asta?l-am întrebat şi a tăcut 1 minut gândindu-se la un ceva logic.

-Da!Poate că nu ştii,dar sunt a dracului de nerăbdător şi îmi place ca totul să fie la picioarele mele.

-Nu ştiam!mi-am dat ochii peste cap.Ştiam foarte bine că aşa era el,Black O'Brien.Ştiam bine că maimuțoiul ăsta se ocupă cu ilegale.La doar 19 ani,a ajuns cel mai cunoscut mafiot şi nici un polițist nu dă de el,oricât de avansat în grad este.

Black pov.
                Prezența ei aici ma face să plutesc pe un norişor.De unde am scos-o şi pe asta?Nu sunt genul romantic,sunt genul:,,Culcă-te cu fufa aia,las-o să se îndrăgostească şi pleacă naibii de la locul faptei!"
                 Kayla îmi face bine prin prezența ei.Nici nu ştiu de ce mă face sa mă simt aşa.Oare o iubesc?N-am iubit niciodată în viața mea şi cred că prima va fi ea.Îi place să mã calce  pe nervi si uneori cred că şi-a făcut un job din asta:,,Calcă-l pe Black la cap doar cu 10$ pe minut".
                     Îmi pare rău pentru răul provocaft asupra ei.Îmi pare rău că am lovit-o,că am abuzat-o psihic,cât şi fizic.Sunt un nenorocit?Black O'Brien,tu tocmai îți cer scuze pentru păcatele tale?De fapt,tu n-ai păcate.Păcatele te au pe tine!Conştiință stupidă!Tu trebuie să mă aperi,nu să mă cerți.Lucrez la ,,Calcă-l pe Black  la cap  doar cu 10$ pe minut" şi mă descurc bine,mai ales  că gagica asta e super sexy când mâ enervează.Ştiu,nu?
-Black!Of,la naiba,Black Nate  O'Brien vorbeşte cu mine,dacă nu eu te leg de pat!a țipat în şoaptă micuța asta.Pe lângă mine de 1,93 şi ea de 1,75 deci micuță sau pitică!

-Şi ce facem dacă mă legi de pat?

-Nu facem nimic!Perversule!

-Dar mă iubeşti!Ai spus- cu gura ta!

-Mai degraba nu-ți spuneam!

-Bine,domnişoară Kayla,nu-mi spune!i-am făcut cu ochiul şi s-a întors cu fața spre mine.

Răpită|1&2| -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum