-Am murit!?am spus şi m-am întins.Am căscat lung şi am studiat camera.Eram în acea încăpere ca data trecută.Black era lângă mine,dormea.Toate amintirile de aseară se derulau în mintea mea ca un film.Puteam să mor...De ce nu s-a întâmplat asta?
M-am mai întins încă o dată şi l-am privit amuzată pe Black care sforăia.Am decis să nu-l trezesc,cine ştie câte zile nedormite a avut parte.Telefonul era pe noptieră.Bateria era 15%.Ceasul este 10:32 PM şi data este 7 mai 2017!?Oh,Doamne!Tura trecută era...Cât era de fapt?Nici numai ştiu!
-Mh!a spus şi s-a întins.Şi-a deschis ochii şi privirea lui s-a întâlnit cu a mea.Ochii ăia...Nu ştiu de ce dar în ultimul timp îmi provoacă o stare ciudată.O stare pe care n-am simțit-o în viața mea.
-Poate te îndrăgosteşti?-Cine a zis asta?
-Îngerul bun!
-Şi yo sunt drăcuşorul!
-Aşa şi...Ce vreți?
-Te-ai uitat la desene animate?*drăcuşorul*
-Da!
-Ştii desenele în care apare îngerul bun şi îngerul rău...Aşa şi tu!Parcă esti captivă într-un desen animat,dar tu...Doar îți imaginezi!*îngerul bun*-Aha...Acum că m-ați lămurit,plecați!Nu vreau să se ajungă la certuri îbtre voi doi ca în desene!
-Bine!Bine!*amân2*
Până şi gândurile mele se transformă.Nu pot să nu mă gândesc acum la cât de perfect e Black cu părul răvăşit şi dat în toate părțile.
-De când eşti trează?-5-6 minute!m-am uitat în ochii lui molipsitori.Doamne,unii oameni sunt perfecți!
------
Ştiu!N-am postat ieri,dar chestia e că am avut teme multe şi de învățat.Îmi încheie media.Abea am reuşit să scriu capitolul ăsta,plus că am da test la mate în penultima sâptămănă azi şi a fost ca dracu'!O urăsc pe profă...Bye
CITEȘTI
Răpită|1&2| -Finalizata
AcciónVolumul 1(FINALIZAT): * Kayla Smith o fată simplă de doar 16 ani care a fost răpită din greşeală de angajații lui Black O'Brien,dar totuşi el a păstrat-o pentru plăcerile sale sexuale. Ce se ca intampla cu Kayla? Va fii gasita de cineva s...