Diabolic

1K 44 0
                                    

                      Zâmbetul de pe fața lui îmi dăno stare de nesiguranță.Era mult prea proeminent.Era un zâmbet care aduce a belele.Nu ştiu la ce se gândeşte,dar e ceva diabolic.Se uită la mine,apoi la ce avea în mână.Fata acea era legată de scaun.Bruneta cu ochii albaştrii plângea odată cu mine.Eram susținută de 2 matahale,iar Black avea un pistol în mână.Bruneta,era legată de scaun cu frânghii.Se zbătea îngrozitor.Aerul din încăpere devenea din ce în ce mai insuficient pentru amândoi.Răsul diabolic al lui Black umplu camera.
-Ultima dorință,Stasy?a mârăit Black la fată.Suspinele ei erau auzite mult prea strident în capul meu.Am încercat să nu țip ca dobitoacă la Black.Nu voiam să fiu şi eu victimă.

-Dă-mi drumul,Black!Jur că numai fac!lacrimile ei curgeau şiroaie pe obrajii ei.Black rânji la  fata din fața lui.Se uită la mine şi apoi puse degetul pe trăgaci.

-Ce zici,iubire?Apăs!am dat frenetic din cap şi am încercat să-mi regulez bătăile inimii...

-Te rog...Nu voi mai încerca să o otrăvesc pe ea...apoi fata se uită la mine.A încercat să mă otrăvesc.Ce motiv ar avea.Nu i-am făcut nimic,niciodată.

                   Black scrâşni din dinți şi apăsa pe trăgaci.Glonțul eliberă țeavă nimerind-o în cap,apoi Black se apropia de ea şi-i mai trase glonțuri în stomac.
-Târfă...şi a scuipat pe jos.

Răpită|1&2| -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum