Volumul 2- Capitolul 7

184 10 0
                                    

18 august- Ora necunoscuta- locatie necunoscuta

                                  Derek se aseaza langa mine in pat. Se uita in ochii mei, apoi imi mangaie obrazul cu mana sa. Ii iau mana de pe fata mea, asteptam explicatii, nu am nevoie de momente induiosatoare. Asteptam sa imi spuna de ce m-a mintit, ce avea de gand, de ce a aparut acum, de ce nu a dat un semn de viata de atunci? Ofteaza.

-Stiu ca esti suparata ca ti-am ascuns atatea, dar lasa-ma sa-ti explic. Nu am putut sa te contactez pentru ca seful meu nu ma lasa sa mai am contact cu cineva din rudele mele. Te am mintit pentru ca imi era frica cum o sa reactionezi, ca acum. Isi lasa privirea in jos. Ia o gura de aer si isi ridica privirea. O lacrima se prelinge usor pe obrazul lui. Imi intind mana sa i-o sterg. Te-am adus aici ca sa fim impreuna. Nu te-am luat cum trebuia pentru ca stiam ca nu o sa ma crezi probabil nici acum nu o faci. Isi baga mana intr-un buzunar din interiorul gecii. Scoate o hartie. Mi-o arata. Era o poza cu noi doi de cand eram mici. Am luat poza in mana. Isi mai baga odata mana in geaca si scoate medalionul. Era chiar el... Derek al meu. Nu m-am putut controla si am dat drumul lacrimilor. Mi-am ridicat privirea, m-am uitat la el si l-am luat in brate. Fratele meu...era langa mine. Nu-mi venea sa cred. Mana sa se plimba pe spatele meu de sus in jos, incercand sa ma linisteasca. Mi-am sters lacrimile si m-am retras din imbratisare. Imi pare rau pentru el, prin ce a trecut sau poate i-a fost mai bine decat mie.Stiam ca stai cu matusa noastra, stiam ce face cu tine, dar nu m-am putut implica. Vezi tu, eu si Derek suntem implicatii niste chestii urate si nu puteam sa ma risc, plus ca toata lumea stia ca eram mort. Cuvintele sale iesisera usor pe gura, de parca ii era frica de ce se va intampla dupa. Am dat din umeri nepasatoare.

-Important este ca suntem impreuna. L-am luat din nou in brate. Am inspirat parfumul lui. Mi-a fost asa dor de el, iar acum e aici. Ne luam in brate ca atunci cand eram mici, doar ca acum nu mai suntem mici. S-a retras din bratele mele si a plecat din camera. M-am pus din nou in pat, obosita, dar fericita in acelas timp. Nu-mi venea sa cred ca eram impreuna cu fratele meu pe care il credeam mort. Dupa rau vine si  bine.

                                Usa de deschide usor, iar dupa ea este Dylan. Ii zambesc si el face la fel. Intra repede pe usa si se arunca in pat langa mine. Se pune cu capul pe sanii mei.

-Mmm..atat de moi. Si se pune mai bine pe ei. Rosesc instant si il observ cum isi fridica privirea ranjind.   ridica din pat si incuie usa. Isi pune degetul aratator pe buze ca sa fac liniste. Ma uit confuza la el, dar el ma ignora si se arunca din nou in pat langa mine. Se uita in ochii mei, apoi imi ia fata in mainile sale, sarutandu-ma. Se pune deasupra mea si face saruturi mici pe maxilar, pe gat. Imi da tricoul jos si ma saruta pe sani, pana jos. Scot un mic geamat, dar el se opreste si imi face semn sa tac. Mi-am dat seama ca nu voia sa ne auda Derek. Imi da pantalonii si lenjeria jos. Se uita la mine cu o privire daca poate, iar eu ii incuviintez. Acesta imi saruta zona intima. Cu greu reusesc sa ma stapanaesc  in timp ce el continua sa isi faca treaba. Spatele mi se arcuieste si respiram sacadat. Simteam o placere de nedescris. Imi dau capul pe spate. Se opreste, iar cu limba urca pe pieptul meu, pana imi saruta buzele. Apoi din nou imi satuta gatul, sugandu-mi pielea. Imi pun mana la gura incercand sa imi inabusesc gemetele. Imi pune mana in zona intima si o freaca in timp ce ma saruta flamand. Imi ia buza intre dintii lui si o musca, apoi din nou incepe sa ma sarute, dar de data asta mai usor. Se juca cu buzele mele, le mangaia cu buzele sale. Se opreste si se pune in pat, epuizat. Ii zambesc jucaus si ma arunc pe pieptul sau.De cand voiam sa te vad dezbracata pe mine. Rosesc. Ii fac semn sa taca si cobor. Ii las saruturi mici pe gat, apoi pe abdomen, pana ajung la cureaua pantalonilor. Ii desfac pantalonii ca apoi sa ii dau jos.  Dylan se stapaneste sa nu geama de placere, respirand greu. Ma opresc ca sa ma uit in ochii lui, dar ochii lui emanau doar dorinta de a ma avea acum, asa cum si eu voiam sa il am. Sa fie al meu. Imi continui pentru scurt timp treaba, urcand cu saruturi pana la lobul urechii pe care il musc usor. Te vreau...imi sopteste. N-am facut decat sa zambesc. Ii sarutam lobul, acolo unde l-am muscat si apoi ii sarut buzele, simtindu-le dulceata. Se pune deasupra mea, punandu-si un prezervativ. Se uita la mine, iar eu ii incuviintez. Imi saruta buzele in timp ce intra in mine. Nu-mi venea sa cred ca asta s-a intamplat. Se misca incet si ma saruta pentru a-mi inabusi gemetele.

                               Il privesc cum se imbraca. Era atat de frumos. Parul sau rebel si ochii sai albastrii care ma priveau din cand in cand in timp ce se imbraca. Buzele sale de care nu m-as satuea niciodata. Ma suprinde cand ma uit la el, eu aruncandu-mi privirea in alta directie. Chicoteste. Se lasa pe pat. Imi ia intre mainile sale mari, capul si imi saruta fruntea. Buzele sale moi erau ca o mangaiere de mama. 

-As vrea sa mai stau sa te privesc asa, isi plimba privirea pe corpul meu si ranjeste, eu imediat rosind, dar sigur Derek se intreaba ce fac aici. Se mai uita odata la mine si scoate un sunet de frustrare. Ahh, ce-mi faci, Jas?se mai apleaca odata spre mine, sarutandu-ma lung. Isi pune mana in parul meu adancind sarutul. Il trag spre mine, el cazand peste mine. Imi pun mainile pe spatele sau , ridicandu-i tricoul pana la gat. Ma jucam cu unghiile pe spatele sau, zgariindu-l. Se desprinde din sarut, aranjandu-si hainele putin sifonate. Cineva are chef de partea a doua. Imi zambeste, eu facand la fel. Cineva avea nevoie de tine si de dulceata buzelor, de siguranta pe care o dadeai prin corpul tau masiv. Avea nevoie de vorbe dulci si dezmierdari, de saruturi pasionale si stari de euforie si doar tu mi le puteai da acum. Voiam sa ii spun toate astea, sa-i spun ce simt pentru el si ce ma face sa simt, dar pleca din camera aruncandu mi un ultim zambet. De ce il doream din nou si din nou? Voiam sa ii simt corpul fierbinte presandu-se pe corpul invinzibil dupa statura sa. Inima imi sare din piept, aducandu-mi aminte momentul intim dintre noi doi. Incerc sa nu ma mai gandesc la ce s-a intamplat, dar nu pot. Ma ridic din pat, cu cearceaful infasurat in jurul corpului meu. Ma privesc in oglinda dulapului. Imi ating gatul, vazand semnele de la el. Zambesc. Erau semnele care aratau ca is a lui. Isi marcase prada. Aratase ce e a lui. Eu eram al lui.

                               M-am imbracat, apoi am pus cearceafurile patate in masina de spalat. Am coborat la bucatarie pentru ca foamea ma izbise complet. Dylan era la masa, manca un sandwich uitandu-se concentrat la televozorul plasat deasupra frigiderului. ,,Jasmine Brown inca lipeste si nu este de gasit. Toata lumea spune ca ar putea fii moarta deja. Politistii au decis sa inchida acest caz". Inchide televizorul nervos.  Zambeste cand ma vede. Se ridica in picioare si ma saruta. Ma desprind din bratele sale si merg spre frigider. Imi da o palma la fund si se aseaza pe canapea. Ma incrunt si el chicoteste inofensiv.

-Nu m-am putut abtine. Ma trage de mana, eu alunec si atetizez in poala sa. El chicoteste si ma saruta. O tuse falsa ne intrerupse sarutul, iar eu imediat ma ridic in picioare. Derek se uita la noi din tocul usii. Eu ma inrosesc, dar Dylan continua sa isi manance sandwichul.

-Jas, poti sa pleci putin? Imi spune pe un ton autoritar. Ma uit la el confuza, dar renunt. Imi croiesc drum spre usa, dar ma cotesc in sufragerie pentru a le auzi conversatia.Ti-am spus sa o lasi. Dylan stii si tu cum esti, nu vreau sa o ranesti! Se rasteste acesta la el. Cum este Dylan? Cum m-ar putea rani?

-Derek, nu o sa o ranesc. Se apara. Derek pufneste.

-Nu fii asa sigur. Spui asta ca sa nu ma ingrijorezi, dar asta nu te schimba, Dylan. Pasii lui se indreapta spre sufragerie. Ma prefac ca acum am coborat scarile si vin spre bucatarie. Derek ma prinde de brat.Trebuie sa vorbim. Urcam scarile pana in camera. Ma pun pe pat si el dupa mine. Daca esti sigura ce faci, am sa te las sa fii cu Dylan, dar vreau sa ai grija. Dylan e gagicar si s-ar putea sa suferi, iar cand o sa o patesti, nu o sa-ti spun: ,,Ti-am zis eu". Se merita sa fiu impreuna cu Dylan? Totusi, daca mi-a spus Derek ca ar trebui sa am grija in privinta lui, ar trebui sa il cred. Voiam sa fiu cu Dylan chiar daca provoca rau, nu conta ce spunea Derek. Stiu ca imi vrea doar binele si nu vrea sa sufar, nici eu nu voiam sa sufar, dar Dylan ma facea sa ma simt atat de bine in toate sensurile. Dylan imi oferea siguranta si incredere. Dylan era baiatul care ma facea sa simt ce n-am mai simtit vreodata. Trebuia sa iau o decizie cu ce am sa fac in legatura cu el.
                           

Răpită|1&2| -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum