5.kapitola

574 57 5
                                    

Jimin už ležel v posteli a něco ťukal do mobilu.

Hodil jsem tašku do kouta, sundal si mikinu a rozvalil se na své posteli.

"Jdeš nějak pozdě Kookie." Položil mobil na znak toho, že si chce povídat.

"Byl jsem dlouho na tréningu." Nebyla to lež. Jen jsem to neupřesnil.

"Hm... To ti nežeru. O půl noci se v tělocvičnách už být nesmí. Znám to když chodím do taneční haly."

"Ty tančíš? A co brigáda?" Zeptal jsem se abych odbočil od tématu.

"Ano tančím. Už od školky, ale to nechme být, o brigádě ti musím toho povědět hodně." Zčervenal a já nastražil uši a bedlivě ho poslouchal.

"Šel jsem na tu brigádu protože jsem se dozvěděl že tam pracuje můj soused z dětství. Nikdy jsme se moc nebavili, ale já se do něj zamiloval. Byla to moje první láska. No a říkal jsem si že by to mohla být příležitost. Hodně si rozumíme a já jsem si jistý že jsem se do něj zamiloval, znova. Je zábavný a krásný. A ještě k tomu tam pracují další jeho dva starší kamarádi kteří jsou geyové. Jsou veselá kopa. Kookie někdy tě s nimi musím seznámit. Jsou to jako rodiče." Zasmál se a zabořil hlavu do polštáře který svíral na hrudi.

"Jak se jmenuje ten tvůj vysněný?" Provokativně jsem se zasmál.Zamračil se na mě, ale hned se znova usmál. " Ten můj vysněný..." Zvedl obě ruce a prsty naznačil závorky. "... se jmenuje Hoseok. A jeho kamarádi se jmenují Jin a Nanjoon. Říkám ti že by si tě oblíbili a ty je." Z tváře mu nezmizel úsměv. Byl jsem rád že je šťastný.

Po chvíli se na mě ďábelsky podíval a zeptal se mě. " Tak Kookie. Co ty a Taehyung?"

Stuhl jsem a nahlas polkl, ale když mi řekl on o svojí lásce můžu říct i já.

"No... líbí se mi." Uhnul jsem pohledem.

"Kookie! Nedělej ze mě blbce! Doslova z tebe vyzařuje zamilovanost! Jsi naprosto mimo a furt se červenáš. Tak povídej co se stalo když jste šli z basketu." Ušklíbl se na mě.

Sakra. Umí docela dobře přečíst lidi.

"No... P-Políbili jsme se..." S úsměvem od ucha k uchu jsem zalezl do koupelny.

"Neutíkej Kookie!" Dal nohu mezi dveře když jsem je chtěl zavřít. "Jaký to bylo?" Furt měl takový pedo výraz a našpulenou pusu. Ruku jsem mu dal na obličej a zatlačil ho za dveře, které jsem následně zamkl aby se sem znova nedostal.

"Nebuď zvědavý budeš brzo starý." Zasmál jsem se a on si to naštvaně odkráčel zpátky k mobilu.

Dal jsem si studenou sprchu a s tím stejným úsměvem jsem zalehl do peřin.

"Dobrou Kookie." Řekl Jimin když zhasínal mobil.

"Dobrou Hyung. Nech si zdát o svém princi." Neodpustil jsem si a trochu do něj rýpl.

"Ty jeden malej... však počkej." S nafouklými tvářičkami se ke mě otočil zády.

Já jsem se naposledy zasmál a ponořil se do říše snů. Do říše, kde jsem jen já a Tae.

Umřel bych pro tebe; 뷔국 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat