🌹
Mamka mě vysadila před školou. Obří budovou s mnoha tělocvičnami. Byl to jako sen. Em.. Připomenu že jsem na sportovní/talentové škole. Rozloučil jsem se s mamkou a slíbil že přijedu o prázdninách.
Díval jsem se na odjíždějící auto. Jak jsem se otáčel a šel, nedíval jsem se před sebe a do někoho narazil. Nebylo to jenom ťuknutí. Fakt jsem narazil do někoho kdo běžel. Spadl jsem na záda a on na mě. Otevřel jsem oči a viděl jsem nádherného kluka s hnědými vlasy, byl jsem okouzlený. "Promiň!" Vykoktal jsem ze sebe omluvu.
On vstal oprášil se a podal mi ruku. "Promiň, Moje chyba." Promluvil krásným hlubokým hlasem a věnoval mi ten nejkrásnější úsměv co jsem kdy viděl, zrudl jsem a podal mu ruku a on mě vytáhl nahoru. "Ne měl jsem se dívat před sebe." Usmál jsem se na něj. Rudý jak rak.
"Ty jsi prvák že ano?" Zeptal se mě. "Ano, Musím najít svou třídu emm... 1.B." Stále jsem trochu koktal. Byl to anděl co tady na této prokletý zemi neměl co dělat.
"Já jsem z 3.A. Můžu tě do třídy doprovodit jestli máš problém jí najít." Nabídku jsem přijal pokývnutím. "Jak se vůbec jmenuješ?" Zeptal se mě. "Jeon Jeongguk. Ale Mám raději oslovení Jungkook." Skousl jsem si ret nervozitou. "Já jsem Kim Taehyung. Těší mě Jungkooku." Usmál se na mě se zuby. Byl dokonalost sama.
Když mě doprovázel byli jsme zticha a já se nemohl přestat usmívat a červenat se. Vážně se mi líbil. Byl dokonalí. A vypadal taky strašně mile.
Doprovodil mě před třídu a rozloučili se ze slovy. "Ahoj Jungkooku. Určitě se znovu potkáme." Zamával mi zase s tím krásným úsměvem. "Ahoj Taehyungu." Zamával jsem mu zpět. Červený jak rajče. Oddych jsem si a vešel do třídy. Hledal svoje jméno a našel ho na zadní lavici u okna. Mám štěstí. Bylo tady překvapivě více holek než kluků. Kluků nás tady bylo tak pět a čtrnáct dívek. Byli jsme tady všichni a už se rozdělili do kolektivů a seznámili se. Jen já seděl sám. Vůbec mi to nevadilo. Jsem na samotu zvyklí. Teda krom jedné pokukávajicí se po mě černovlásky. Nevěnoval jsem jí moc velkou pozornost a nadále se koukal z okna.
Po chvíli došel do třídy učitel a začali se seznamovat se vším všudy. Já byl trochu myšlenkami jinde. Myslel jsem na překrásného kluka jménem Taehyung a těšil se až ho znovu spatřím.🌹
ČTEŠ
Umřel bych pro tebe; 뷔국 ✔️
FanficRukama jsem se opíral o zábradlí mostu. Přemýšlel jsem jestli si vzít život, u toho jsem se díval dolů na projíždějící auta. Přesunul jsem svůj zrak na moje zjizvené ruce po sebepoškozování, nebyl jsem na to vůbec pyšný, ale dokázalo mě to na chvíli...