ALESPOŇ 15+
Uplynul už týden co já a Tae spolu chodíme. Trávil jsem s ním všechen svůj čas, chodili jsme spolu ven, do kina, do cukrárny, anebo jsme jenom tak spolu leželi v posteli a mazlili se, a dneska jsme měli přespat u mě, jelikož Jimin měl přespat u Hoseoka. Stále jsem byl zdrcený s toho že Tae má rakovinu, ale chtěl jsem si užít každou minutu s ním, a to naplno.
Přišli jsme pozdě večer k nám do pokoje.
"Další zápas za námi. Snad to vy kluci dotáhnete daleko a proslavíte naší školu." Tae vypadal fakt šťastně. I já jsem byl šťastný že se nám daří.
Jeden po druhém jsme se osprchovali a lehli si do postele. Z venku náš pokoj osvětlovala pouliční lampa. Takže jsme na sebe viděli. Tae spal jenom v boxerkách a já měl k tomu na sobě jeho tričko, které jsem předtím zapomenul vrátit.
"Pojď ke mě Kookie." Zavrčel na mě chtivě. Přitáhl si mě k sobě a vyhoupl se nade mě.
Zčervenal jsem. "Co to děláš?" Zasmál jsem se.
"Vidíš ne? Chci tě Kookie." S těmito slovy mě začal něžně líbat. Vzdychl jsem mezi našimi polibky a on se tomu jen zasmál. Z mých rtů se přesunul na můj krk a začal mi dělat značky. Udělal mi jich tam dost. Na chvíli se odtáhl a vítězně se usmál nad svým výtvorem. Potom se přesunul k mému nejcitlivějšímu místečky. K ušnímu lalůčku, ale na stranu kde jsem neměl naušnici, aby mu nic nebránilo. Prvně ho ďobkal svými rtíky a následně ho začal lehce okusovat. Bylo mi to strašně příjemné, ani jsem si nevšiml jak spokojeně při tom vzdychám.
Opět se vrátil k mým rtům a začal mě líbat. Párkrát mi skousl dolní ret než se přesunul níže. Až k mému bříšku. Odhrnul mi tričko a dával mi jeden polibek za druhým, ovšem nezapomenul na pár značek.
"Proč tolik?" Šeptl jsem.
"Na to jak moc tě miluju je jich málo. A taky chci aby všichni věděli že jsi můj."
Nedokázal jsem na to odpověděl a jenom se dál nechával unášet sladkými polibky.
Tae se ke mě opět vrátil a já se natahoval pro polibek. Nedočkal jsem se ho. Místo toho se dostal mezi moje nohy a jeho rozkrok přitiskl k mému zadečku.
"T-Tae počkej." Vyděšeně jsem se na něj podíval.
"Copak Kookie?" Nechápavě se mě zeptal.
"Nikdy jsem to nedělal... Bojím se..." Odpověděl jsem mu. Měl jsem strach, ale věděl jsem že to chci. Chci to, protože žádné příště už nebude. Chci s ním toho prožít co nejvíc.
"Neboj se. Taky jsi můj první." Tentokrát mě konečně políbil. Je úžasný že toto bude poprvé pro nás oba.
Rukou se přesunul k mému rozkroku a začal přejíždět po mé délce přes šedé boxerky. Vzdychal jsem mezi Taeho polibky. Byl jsem neskutečně nažhavený.
"Tae můžu to zkusit já?" Tae vypadal zaraženě, ale neměl žádné námitky.
Tak si mě Tae přehoupl nad sebe. Nenápadně jsem se podíval na jeho rozkrok. Tae byl taky celkem vzrušený. Neodolal jsem a začal hnedka přejíždět po jeho délce. Po chvíli jsem mu prstem přejížděl podél lemu jeho černých boxerek. Slastně zavzdychal.
Ještě chvíli jsem ho takhle provokoval a rozhodl jsem se že mu stáhnu boxerky. Když jsem tak udělal, vybaflo na mě dobrých dvacet centimetrů. Zhrozil jsem se nad představou že se má toto do mě vlézt. Tae se jen ďábelsky po mě podíval a pozoroval moji reakci na jeho délku. Abych Taeho trochu poškádlil, tak jsem jenom jeho délku pozoroval. Občas políbil jemně jeho špičku. Pokaždé mu zacukal a byl víc vlhký ,vyděl jsem že se Tae může zbláznit nedočkavostí po mé pusince. Chytil mě jednou rukou za vlasy a přitáhl mojí hlavu k jeho přirození na tak blízko až se mě dotýkal obličeje. Tae mě pořád v polo sedě pozoroval a pohledem mě prosil ať ho tak netrápím.
Chytil jsem ho jednou rukou u kořene. Překvapilo mě jak moc je tvrdý. Začal jsem dávat jeden polibek za druhým na jeho špičku. Opět jsem slyšel to nádherné vzdychání. Vyplazil jsem jazýček a udělal na jeho špičce kolečko. Potom jsem jazykem přejel po celé jeho délce. Tae byl jak na jehlách. Začal jsem si ho pomalu dávat do pusy. Do pusy jsem dal to co se do mě vešlo. Zbytek jsem měl v ruce. Čekal jsem až se Tae posadí a oběma rukama mě chytí za vlásky. Jak tak udělal tak si začal určovat tempo.
Když jsem ucítil že zrychluje tempo, tak sem to stopl, myslel jsem že mě zabije ale co už. Potlačil jsem mu na ramena na znak že si má lehnout.
Sedl jsem si na něj obkročmo a chytil oba naše kamarády do jedné ruky. Byl oproti mému tak velký. Začal jsem pohybovat rukou. Třel jsem naše kamarády o sebe a snažil se co nejvíce si vyhrát.
Naše vzdychání naplnilo místnost. Vzdychali jsme jeden pro druhého a oba dva si užívali tuto chvíli.
Tae se najednou posadil tak, aby mi mohl být co nejblíž. Políbil mě a začal mi vzdychat do ouška.
Ucítil jsem Taeho ruku na mém zadečku. "Jsi neodolatelný Kookie." Slastně pověděl a dal mi před pusu jeho dva prsty. Chvíli jsem nechápal, ale potom jsem si je dal do úst a začal je olizovat. Vytáhl mi je z úst a přesunul se k mému zadečku. Já jsem stále držel naše kamarády pohromadě a dělal pomalé pohyby.
Tae jedním prsem přejel po mém vstupu. Na to jsem zareagoval trochu hlasitějším vzdychem. Chvíli mě dráždil, ale potom začal tlačit na můj vstup. "Uvolni se." Přikázal mi Tae a já poslušně poslechl.
Vnikl do mě prostředníčkem. Opět jsem slastí zavzdychal.
"T-Tae... Chci víc." Žadonil jsem.
Tae mě políbil aby mi zmírnil bolest když přicházel prsteníček. Začal prsty pomalu pohybovat.
Když jsem si myslel že jsem připravený pustil jsem naše kamarády a Tae na to vytáhl ze mě dva prsty. Chytil jsem Taeho znova do ruky a pomalu se začal nabodávat.
"Hlavně opatrně." Řekl mi Tae. Bál se. Nechtěl mi ublížit.
Vůbec mi to nešlo. Dostala se dovnitř jen špička a já už nemohl.
"Tae pomoz mi." Poprosil jsem ho.
Chytil mě za zadek a já si dal ruce okolo jeho krku. Opatrně si mě začal nabodávat. Šlo to o něco lépe, najednou bez varování do mě násilně vnikl.
Síkl jsem bolestí. Nahrnuli se mi slzy do očí.
"Řekni a vyndám ho." Idiot. Chce mě snad zabít?!
Za chvíli jsem si na jeho velikost zvykl. Začal jsem se nabodávat na Taeho délku a oba vzdychali. On mi dělal další a další značky zatím co já jsem mu slastí doškrábal záda.
Tae ze mě vystoupil. "Kookie na čtyři." Poslech jsem ho.
Opět do mě vnikl. Chytil mě za boky a začal do mě přirážet. Byl jsem opravdu blízko a začal jsem se taky pohybovat proti němu.
"Tae..." Začal jsem vzdychat hlasitěji a hlasitěji. Tae taky nebyl pozadu.
"Kookie... U-Už." Po chvíli se můj vnitřek naplnil bílou, teplou tekutinou. Udělal jsem se taky, s tím že jsem zaječel jak ženská a vykřikl Taeho jméno. Podle mě to slyšeli i ti nahoře.
Tae ze mě vystoupil a kapesníčky všechno utřel. Potom se vedle mě svalil na postel a oba jsme těžce oddechovali.
"Kookie tváříš se naprosto dokonale když se na mě nabodáváš." Zachechtal se Tae a já ho lehce pleskl přes rameno. "Ty tvoje výrazy jsou taky neodolatelné když do mě přirážíš, Tae." Zasmál jsem se pro změnu já.
Oba jsme se usmívali jak blázni a leželi v objetí toho druhého.
"Kookie, zítra jdu do nemocnice." Prohlásil po chvíli smutně Tae. "Já vím... Budu za tebou chodit každý den." Můj hlas sklesl a úsměv mi zmizel z tváře.
"Nemusíš za mnou chodit každý den. A teď už spi." Políbil mě a přitiskl si mě k sobě. Spokojeně jsme vedle sebe leželi a nakonec usnuli.
Omlouvám se, ale mamka chce číst tuhle story, takže až se k tomu dostane tak tuto kapitolu opět "schovám". Prozatím jí tady ZASE hodím.
ČTEŠ
Umřel bych pro tebe; 뷔국 ✔️
FanfictionRukama jsem se opíral o zábradlí mostu. Přemýšlel jsem jestli si vzít život, u toho jsem se díval dolů na projíždějící auta. Přesunul jsem svůj zrak na moje zjizvené ruce po sebepoškozování, nebyl jsem na to vůbec pyšný, ale dokázalo mě to na chvíli...