Hoofdstuk 1.

225 5 0
                                    

Lotte pov;

Ught. Zuchtend stap ik uit bed. Ik kleed me aan en loop naar beneden. Zodra me moeder me ziet rolt ze met haar ogen. 'Kleed je nou eens normaal man' zegt ze en ik zucht. Ik negeer haar verder en loop naar de keuken. Daar maak ik een eitje en eet het snel op. 'Serieus lotte je bent toch geen slet' zucht ze en ik kijk haar boos aan. 'Ach hou je mond. Jij bent ook geen goede moeder dus who cares' sis ik en ik sta op. Ik gooi me bord in het fontein en pak me tas. 'LOTTE VAN DIJK PAK NU DAT BORD OP' roept me moeder en ik kijk haar arrogant aan. Daarna pak ik me telefoon en me autosleutels en loop naar buiten. Ik stap in me auto en rijd naar school. Zoals je al merkt heb ik dus geen goede band met me moeder. Sinds me vader bij ons weg is gegaan doet ze kut tegen me. Maarja ik laat haar maar gewoon. Zodra ik aan kom op school loop ik het plein op. Iedereen kijkt me aan en ik kijk arrogant terug. Bang kijken ze weg. Zelfs de docenten zijn bang voor me. Ik grijns en loop naar me beste vriendin ashley. 'Hey meid' zegt ze en geeft me een knuffel. 'Heey' zeg ik en we lopen naar de kantine. Daar zitten wat meisjes aan onze tafel. Ashley en ik kijken elkaar aan en lopen er naar toe. 'Pardon dames. Jullie zitten op onze plek' zegt ashley en ze kijken ons bang aan. 'Kijk ons niet bang aan en rot lekker op naar de prullenbak' zeg ik en ze rennen snel weg. We gaan zitten en praten wat over onze weekend. Daarna gaat de bel. We blijven nog 10 minuten zitten en lopen daarna richting de les. Ik gooi de deur open en loop samen met ashley naar achter. We gaan zitten en gooien onze voeten op tafel. De docent kijkt ons even aan, schud zijn hoofd en gaat weer door met de les. Ik geef ashley een high-five en daarna zetten we de boel weer op stelten. Haha jep wij zijn echte badgirls.

Sorry guys. Andere boek vond ik saai worden. Hopelijk gaat dit een leuker boek worden. Enjoy xxx. Btw lees ook effe me andere boek (als je wil).

Badgirl?! Ft B-Brave Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu