Lotte pov;
Vandaag ga ik met ashley de stad in. Eigenlijk moeten we naar school maar daar hebben we geen zin in. Dus gaan we spijbelen. Want je heb toch niks aan school. Je leert daar helemaal niks. Alleen slapen maar ja. We zijn nog jong dus willen we van het leven genieten. Ik doe de deur open en zie ashley daar staan. Ik glimlach en gooi de deur dicht. Ashley is de enige hoe het thuis zit. En daarom ben ik blij met haar. Ik kijk uit het raam en me moeder kijkt me boos aan. Ik steek me middelvinger op en loop dan met ashley weg. 'Waarom gaan jullie niet in therapie' zegt ashley en ik zucht. 'Dat wilt me moeder niet. Je weet hoe ze is' zeg ik en ze knikt. 'We vinden wel een oplossing' zegt ashley en ik knik. Even later komen we aan in de stad en we lopen rond. Daarna gaan we even een peukkie doen. 'Psst' zegt ashley en ze geeft me een por in me zij. Ik kijk haar aan en ze wijst naar 5 jongens. 'Oh god' zucht ik en druk me peuk uit. 'Dag dames' zegt kaj en ik rol met me ogen. 'Alles goed' vraagt samuel en kijkt me diep in de ogen aan. Ik kijk hem even aan en daarna draai ik me hoofd weg. 'Moeten jullie niet naar school' vraagt ashley en ze speelt verveeld met der haar. 'Jawel alleen we hadden ons verslapen' zegt jai en ik kijk hem aan. 'Alle 5 tegelijk? Jaja' zeg ik en trek ashley mee. Ze kijken ons nog na en daarna lopen we de hoek om. 'Nooit gedacht dat de 5 nerds te laat zouden komen' grijnst ashley en ik lach. 'Tja' zeg ik en we lopen een winkel in. En nee we gaan niet stelen. Daarin zijn we nog wel goed opgevoed. Zodra we hebben betaald gaan we een terrasje pakken. Uiteindelijk is het 6 uur en gaan we weer naar huis. Ik kom binnen en er komt een hele alcohol lucht naar me toe. Ik zucht en zet me tassen neer. Ik loop de woonkamer in en zie me moeder op de bank liggen. Ze ligt te slapen. Ik druk de tv uit en leg een deken over haar heen. Daarna maak ik nog wat eten voor mezelf en ga zelf ook slapen.
JE LEEST
Badgirl?! Ft B-Brave
FanfictionDit gaat over het populairste meisje van school. Ze is gemeen en iedereen is bang voor haar. Maar wat gebeurd er als er iemand achter de reden komt waarom ze zo doet? Daar zul je achter komen als je het leest.