Hoofdstuk 27.

94 4 0
                                    

Nikki pov;

Na 2 weken geappt te hebben met kaj gaan we eindelijk op date. Hij heeft al iets bedacht maar wilt het alleen niet zeggen. Ik maak me klaar  en loop dan naar beneden. Daar zit me moeder op de bank met een glas wijn. Ze ziet me en drukt de tv uit. 'Waar ga jij naar toe kutkind' zegt ze en gaat voor me staan. 'Ik heb zo een date met een vriend' zeg ik en ze lacht. 'Jij een date? Laat me niet lachen. Je hebt nog geeneens vrienden' zegt ze en loopt naar boven. Ik pak snel me tas en telefoon en ren naar buiten. Ik hoor me moeder nog schreeuwen maar dat boeit me niet. Ik bel kaj en vraag of hij me kan ophalen bij het park. Binnen 10 minuten is hij er. 'wat is er aan de hand. Je klonk bang' zegt kaj als ik bij hem in de auto zit. 'Oh nee niks' zeg ik en kaj kijkt me bezorgd aan. 'Oke ik ga het je vertellen maar je moet het niet doorvertellen oke' zeg ik en hij knikt. Hij parkeert de auto en kijkt me aan. 'Vertel' zegt hij en ik vertel het hele verhaal.

Kaj kijkt me met open mond aan. 'Jeetje wat een rot moeder zeg' zegt kaj en ik knik. 'Tja niks aan te doen' zeg ik en kaj denkt na. 'Blijf anders bij mij slapen dit weekend' zegt kaj en ik knik. 'Is goed alleen heb ik geen spullen bij me' zeg ik en kaj knikt. 'Ik heb wel wat voor je' zegt kaj en ik glimlach. 'Heb je ook een extra oplader' vraag ik en kaj knikt. 'Toevallig wel' zegt kaj en ik lach. Dan komen we aan op het strand. We lopen het strand op en zoeken een plekje. Hij legt een kleedje op het strand en we gaan zitten. Plots pakt hij een gitaar uit het niets. Hij kijkt me aan en begint te spelen en zingen. Ik kijk hem blij aan. Dan is hij klaar. Ik heb gewoon tranen in me ogen. Ik klap en knuffel hem. 'Zou je dan me meisje willen zijn' vraagt kaj en ik knik. 'Heel graag' zeg ik en zoen hem. Glimlachend zoent hij terug.

Badgirl?! Ft B-Brave Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu