Lotte pov;
De volgende ochtend word ik glimlachend wakker. Ik kijk naast me en zie dat samuel nog slaapt. Ik stap langzaam uit bed en loop naar beneden. Ik maak een ontbijtje en loop zachtjes weer naar boven. Ik maak samuel langzaam wakker en hij glimlacht als hij het ziet. 'Awh schatje dat had toch niet gehoeven' zegt samuel en pak het aan. Ik ga naast hem zitten en sam zoent me. 'Jawel. Je bent gewoon zo lief voor me dus wil ik iets voor je terugdoen' zeg ik en samuel glimlacht. Samen eten we ons ontbijt op. 'Schat ik moet vandaag met de boys naar de studio. Een platenmaatschappij wilt ons spreken' zegt samuel en ik knik. 'Is goed bel me als het goed is gegaan' zeg ik en samuel knikt. Ik stap uit bed en kleed me aan (zie foto). Dan kleed samuel zich aan. 'Tot straks' zegt samuel en zoent me. 'Is goed' zeg ik en doe de deur achter hem dicht.
(Oja even vergeten te zeggen, ze zijn van school af. Ze zijn net klaar met hun studie en geslaagd. Alleen heb ik dat nog niet gemeld dus dan doe ik dat nu effe).
Ik ga op de bank zitten en kijk tv. Dan krijg ik een appje.
Ashley; hey bitch. Ik d8 dat we vrienden waren. Maar blijkbaar ben je weer een softie geworden. Ik ga die vriendje van je afpakken. Dus geniet er maar van zolang het nog kan. Kusjes ashley.
Ik schrik en gooi me telefoon op de bank. Wat een bitch. Ik begrijp niet waarom ik ooit vrienden was met haar. Maar wat ik niet snap is, waar is mijn moeder? Ik heb haar al bijna 2 weken niet meer gezien. Moet ik misschien de politie inschakelen?
JE LEEST
Badgirl?! Ft B-Brave
FanfictionDit gaat over het populairste meisje van school. Ze is gemeen en iedereen is bang voor haar. Maar wat gebeurd er als er iemand achter de reden komt waarom ze zo doet? Daar zul je achter komen als je het leest.