Samuel pov;
*3 maanden verder*
Lotte ligt nog steeds in coma. Wel is ze overgebracht naar een ziekenhuis in amsterdam. Aangezien we niet de hele tijd in new york kunnen blijven. Ashley is aangehouden en zit nu vast. En volgende week is de rechtzaak waar ik naartoe ga aangezien ik de getuige was. Nu maar hopen dat lotte wakker word. Want als ze niet wakker word gaan ze over 2 weken de stekker er uit halen. Ik wil haar echt niet kwijt raken. Ze is me hele wereld. Ik wou haar pas geleden nog ten huwelijk vragen maar door ashley gaat dat niet. Zuchtend zit ik naast lotte haar bed. Ik kijk naar haar en een traan rolt over me wang. Ik pak haar hand vast en wrijf er over heen. 'Liefje word alsjeblieft wakker. Ik kan niet zonder je' zeg ik snikkend. Hopelijk hoort ze me. Dan komt de dokter binnen. 'Meneer leijten kunt u even naar de gang gaan. We moeten even een onderzoek doen' zegt de dokter en ik knik. Ik druk een kus op haar voorhoofd en loop dan de kamer uit.
Ik zit inmiddels weer naast haar bed. Volgens de dokter is er nog niet veel verandert. Ik heb nog steeds haar hand vast. En wrijf er nog steeds over heen. Dan voel ik dat er in me hand geknepen word. Ik schrik en kijk meteen naar lotte. Weer word er in me hand geknepen. 'Lotte liefje word wakker. Ik ben het' zeg ik en ze opent langzaam haar ogen. Ze knippert een paar keer vanwege het felle licht en dan kijkt ze mij aan. Er rolt een traan over haar wang en ik veeg hem weg. 'Ik was zo bang' piept ze en ik knik. 'Ik weet het liefje. Maar ik ben bij je schat alles komt goed nu' zeg ik en ze glimlacht. Dan roep ik de dokter. Ze doen wat testen en daarna mag ze naar een normale kamer.
JE LEEST
Badgirl?! Ft B-Brave
FanfictionDit gaat over het populairste meisje van school. Ze is gemeen en iedereen is bang voor haar. Maar wat gebeurd er als er iemand achter de reden komt waarom ze zo doet? Daar zul je achter komen als je het leest.