Hoofdstuk 4.

155 5 0
                                    

Lotte pov;

Ik zit te chillen in een loods als ik gebeld word. Zuchtend neem ik op.

Lotte; met lotte?

Ashley; meis waar ben je?

Lotte; ik ben er vandoor

Ashley; whaha lol. Die docent is echt boos

Lotte; laat hem lekker boos zijn

Ashley; lol. Vertel waar je bent en dan kom ik eraan

Lotte; *adres*

Ashley; oki tot zo

Ik hang op en wacht tot ashley komt. Als ashley binnenkomt zie ik dat de jongens ook meegekomen zijn. 'Sorry ze wouden mee' zegt ashley en ik rol met me ogen. 'Kunnen we even praten' vraagt samuel en ik kijk hem arrogant aan. Hij zucht en trekt me mee. Gelukkig is me sigaret al op anders had hij een probleem. 'Wat is er met je' vraagt hij bezorgd en ik zucht. 'Niks hoezo' zeg ik en samuel trekt zijn wenkbrauw op. 'Gaat je niks aan okee' zeg ik en samuel zucht. 'Lotte ik wil je alleen maar helpen' zegt samuel. 'Ik heb geen hulp nodig' zeg ik en loop weg. Ik ga weer zitten en rook weer een sigaret. Samuel loopt op me af en pakt hem af. Daarna gooit hij hem uit. Ik kijk hem boos aan. 'Wat doe je klootzak' schreeuw ik en samuel grijnst. Ik duw hem en hij laat het gewoon toe. Ik wil weer een sigaret pakken maar samuel pakt het hele pakje af en gooit het weg. Ik rol met me ogen en loop weg. Ik hoor voetstappen achter me en ik gok  dat het samuel is. 'Ik wil je alleen maar helpen' zegt samuel. Ik zei het toch. Ik draai me om en kijk hem boos aan. 'Als je me echt wilt helpen moet je me met rust laten' roep ik en ik loop weer door. Dit keer blijft hij gewoon staan.

Badgirl?! Ft B-Brave Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu