Hoofdstuk 21.

93 4 0
                                    

Lotte pov;

De volgende dag word het 30 graden. Dus ashley heeft me net gebeld om naar het strand te gaan. En toevallig heb ik daar wel zin in. Ik trek me bikini aan en daarover trek ik een jurk aan. Ik pak me tas in en loop naar beneden. Dan word er aangebeld. Ik doe open en laat ashley binnen. 'Klaar' vraagt ze en ik knik. 'Nog effe me sleutels pakken' zeg ik en ik pak me autosleutels van de tafel. Daarna lopen we richting me auto. Ik stop de tassen achterin en rijd richting zandvoort. Zodra we daar aankomen zoeken we een plekje. 'Meen je dit' zegt ashley en ik kijk haar aan. 'Sam is hier' zegt ze en ik zucht. Dan komt sam naar me toe.
'Kunnen we even praten' vraagt hij en ik zucht. 'Goed' zeg ik en loop met hem mee. 'Het spijt me. Zij zoende mij en voor ik alles kon uitleggen was jij er al' zegt samuel en ik rol met mijn ogen. Dan laat hij me de beelden zien via zijn telefoon. Ik kijk hem met open mond aan. 'Het spijt me zo erg sam' zeg ik en samuel knuffelt me. 'En van gister spijt het me ook' zeg ik en samuel zoent me. 'Het geef niks schat' zegt samuel en ik glimlach. 'Zijn we weer samen' vraagt samuel voorzichtig en ik knik. Hij glimlacht en tilt me op. Hij rent met me naar het water en ik begin te gillen. Voor ik nog wat kan zeggen gooit hij me er in. Ik gil en duw samuel. Hij komt lachend boven.

Badgirl?! Ft B-Brave Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu