Lotte pov;
Vandaag heb ik weer een fotoshoot. En nu op het strand. Dus ik krijg 2 jurken en tussendoor moet ik me dan even omkleden. Ik kleed me aan en loop naar beneden. Ik maak een ontbijtje en eet het snel op. Dan word ik gebeld.
Lotte; hallo met lotte?
Elise; hi met mij
Lotte; hey wat is er?
Elise; zullen we zo afspreken?
Lotte; ehm. Ik kan niet want ik heb een fotoshoot vandaag
Elise; oki is goed. Ik spreek Je vanavond wel oke?
Lotte; is goed byee
Elise; bye schat
Ik hang op en trek me schoenen aan. Ik pak me autosleutels van de tafel en rij naar de studio. Aangezien we eerst even alles gaan bespreken. 'Hey meid' zegt me baas roxy en ze knuffelt me. 'Heey' zeg ik en we gaan zitten. 'Goed laten we even de planning van vandaag bespreken' zegt ze en ze gaat ook zitten. Ze pakt wat blaadjes erbij en we bespreken alles.
*skip de rest van de dag*
Eindelijk ben ik klaar. Ik ben helemaal uitgeput. Ik zeg roxy gedag en loop weer naar me auto. Daar zie ik een briefje op het raam liggen. Ik pak hem en lees wat er op staat.
Hey bitch
Het word tijd dat jij gaat inzien dat samuel bij mij hoort. Dus maak het uit en laat niets meer van je horen. En je verteld niks tegen samuel. Als ik erachter kom dat je alles door vertel dan worden de gevolgen groot
Dikke kus, ashley.
Ik schrik en kijk om me heen. Geen ashley te zien dus. Ik prop het papiertje in me zak en rijd naar huis. Ik loop naar binnen en doe me schoenen uit. Ik maak nog even een kopje thee en ga op de bank zitten. We hebben net trouwens met zijn alle bij een terrasje gegeten. Dus dat hoef ik gelukkig niet meer te doen. Dan krijg ik een berichtje.
Samuel; hi schat kan ik langskomen?
Lotte; suree babe dat weet je toch
Samuel; ja i know maar ik wou weten of je al thuis was dus vandaar
Lotte; nee ik ben net thuis je kan gewoon komen x
Samuel; is goed ben over 10 min bij je
Lotte; is goed babe
Hij gaat offline en ik kijk nog wat tv tot hij er is.
JE LEEST
Badgirl?! Ft B-Brave
FanfictionDit gaat over het populairste meisje van school. Ze is gemeen en iedereen is bang voor haar. Maar wat gebeurd er als er iemand achter de reden komt waarom ze zo doet? Daar zul je achter komen als je het leest.