Hoofdstuk 32.

76 4 0
                                    

Samuel pov;

Ik zit op dit moment naast lotte's bed. Ze ligt in coma. Die ashley heeft haar goed geraakt. Ashley moet me nou echt niet tegen komen want dan is ze dood. Ik druk een kus op lotte's hand en dan ga ik weer terug naar het hotel. Daar zitten ze allemaal op de bank. 'En' vraagt kaj en ik loop hoofdschuddend naar me kamer. Huilend val ik op bed. Ik kan echt niet zonder me meisje. Wat nou als ze straks dood gaat? Ik wil haar niet kwijt. Dan word er geklopt. De deur gaat open en iemand komt naast me zitten. Ik kijk op en zie dat het cassius is. 'Gaat het bro' vraagt cassius en slaat een arm om me heen. 'Kweet niet. Ik ben zo bang om haar te verliezen' zucht ik en cassius wrijft over me rug. 'Het komt goed man. We zijn er voor je. En lotte is sterk. Die laat je niet zomaar achter. En die bitch krijgen we nog wel' zegt cassius en ik glimlach. 'Thanks man' zeg ik en knuffel hem. Op dat moment barst ik in tranen uit. Cassius troost me en zegt dat ik het er gewoon uit moet gooien.

Nikki pov;

Op dit moment zitten we met zijn allen op de bank. Samuel gaat helemaal tekeer. Echt zielig. Ashley gaat echt te ver. We gaan ook aangifte doen. Maar dat zeggen we nog niet tegen samuel. Hij is al gebroken en we willen hem niet nog meer problemen opzadelen. Ik kijk kaj aan en hij zoent me. Tussen jai en elise is er ook al wat liefde aan het bloeien. Maar ze merken het niet. Naja het word tijd dat ze de eerste stap gaan zetten want anders helpen we ze een handje.

Badgirl?! Ft B-Brave Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu