Hoofdstuk 36.

83 3 0
                                    

Nikki pov:

Vandaag gaan kaj en ik eindelijk trouwen. En ik heb nog een verassing voor hem. Want ik ben zwanger. Alleen vertel ik dat pas na de bruiloft. Ik maak me klaar samen met lotte en elise. Lotte begint zelfs bijna te huilen. 'Het gaat gewoon zo snel' snikt ze en ik moet lachen. Binnen no time lachen ze mee. Zodra ik klaar ben moet ik nog even wachten. 'Je vader staat beneden' zegt lotte die weer de kamer in komt. Ik glimlach en knik. Dan mag ik alvast naar beneden. Ik ga naast me vader staan die me arm vast pakt. Dan gaan de deuren open en hoor je de muziek. We lopen langzaam naar binnen. Daar zie ik kaj in een mooie zwarte pak staan. Ik kijk hem aan en glimlach. In me ooghoeken zie ik iedereen huilen. Lol. Me moeder is er niet en ik wil haar hier ook niet. Dan sta ik voor kaj. Het laatste stukje lopen we samen. Dan is de traditie hihi. Dan staan we voor de dominee (of hoe die ook heet). Hij glimlacht en begint zijn woordje.

*na de hele speech gebeuren*

'Kaj leroy van der voort neem jij nikki oosterhof tot je wettige echtgenoot en beloof jij haar trouw te blijven in goede tijden en slechte tijden' zegt de man en hij knikt. 'Ja ik wil' zegt kaj ze kijken mij aan. 'Nikki oosterhof neem jij kaj leroy van der voort tot je wettige echtgenoot en beloof jij hem trouw te blijven in goede tijden en slechte tijden' vraagt hij en ik knik. 'Ja ik wil' zeg ik en we doen de ringen. (Misschien is de volgorde niet goed but i don't care). 'Dan verklaar ik jullie nu man en vrouw u mag de bruid kussen' zegt hij en kaj zoent me. De hele zaal begint te klappen. Ik pak me bloemen en gooi hem naar achter. Snel draai ik me om en ik zie dat lotte hem heeft gevangen. Ik knipoog naar haar en ze lacht. 'Kaj ik wil je nog iets vertellen' zeg ik en kaj kijkt me nieuwsgierig aan. 'Ik ben zwanger' vertel ik en zijn ogen worden groot. Dan knuffelt hij me. 'YES IK WORD PAPA' zegt hij en zoent me. Ik lach en dan rennen we samen voorzichtig naar buiten.

Badgirl?! Ft B-Brave Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu