Hoofdstuk 6.

152 6 0
                                    

Lotte pov;

Ik ben helemaal gereed voor het strandfeest. Me moeder heb ik nog steeds niet gezien. Volgens mij is ze al een dag niet thuisgekomen ofzo. Naja boeit me niet. Ze is toch nooit aardig tegen me. Dan word er aangebeld. Ik loop naar beneden en doe open. 'Hey meid' zegt ashley en ik laat haar binnen. 'Heey heey' zeg ik en knuffel haar. 'Ik moet nog even me slippers zoeken' zeg ik en ze knikt. Ze gaat op de bank zitten en kijkt op haar telefoon. 'Gevonden' zeg ik zodra ik ze aanheb. Ze knikt en we lopen naar buiten. Ik doe de deur op slot en we lopen naar de auto.

*skip de rit*

Zodra we op het strand zijn kijken we rond. We zoeken een plek waar we onze spullen kunnen neerleggen en gaan dan wat drinken halen. Daarna staan we gezellig op de dansvloer. Tot ik samuel weer zie. Ik zucht en ashley ziet hem ook. 'Het lijkt wel alsof hij je stalkt' zegt ashley en ik lach. 'Het zou me niets verbazen' mompel ik en we dansen weer verder. 'Hey' hoor ik achter me en jep daar staat sam. 'Wat nu weer' zucht ik en samuel kijkt me gewoon aan. 'Sorry ik wil niet dat dit raar over komt' zegt samuel en ik haal me schouders op. 'Te laat' zeg ik en loop weg. Samuel volgt me weer zoals gewoonlijk. 'Waarom mag je me niet' vraagt samuel en ik zucht. 'Omdat je me niet met rust laat' mompel ik en samuel kijkt gekwetst. 'Sorry ik laat je wel met rust' zegt hij en loopt weg. Ik kijk ashley aan en ze haalt haar schouders op. Dan gaan we weer verder dansen. Tot ik ineens cola over me heen krijg. Ik draai me om en zie kaj staan. 'What the fuck' mompel ik en kijk kaj aan. 'Je bent echt een bitch weet je dat? Je hebt samuel echt pijn gedaan' zegt kaj en loopt weg. Ik sta hem verbaasd na te kijken. Ben ik dan echt te ver gegaan dit keer?

Badgirl?! Ft B-Brave Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu