Всичко беше тъмно. Не виждах нищо. Изведнъж усетих нечии усни върху моите. Действието се повтори още два пъти. Рвзко отворих очи и се закашлях. Някой ме потупа по гърба. Обърнах се и го видях. Браян стоеше клекнал до мен.
- Благодаря- прошепнах.
- Следващия път бъди по-внимателна. Няма винаги да те спасявам.- каза със строг тон и се изправи. Запъти се към къщата, а аз още стоях на земята и го гледах как се отдалечава. Исках да се прибирам, но се сетих че ключовете от стаята са в Кристи. Нямаше да я търся защото вероятно само щях да се загубя, затова ѝ написах съобщение.Аз- Криси аз искам да се прибирам но ключовете се в теб. Ще ми ги донесеш ли? До басейна съм.
Зачаках отговор.
Криси- Добре ще дойда само да намеря пътя до там.
Аз- Ок
Седнах на един шезлонг и зачаках.
Гледната точка на Браян;
Бяхме се събрали в моята стая с приятелите ми и играхме на истина или предизвикателство.
- Е Елла какво избираш?- попита Кристофър. Той ми е най-добрия приятел. Познава ме се от деца. Бащите ни работят в една фирма
👇-Предизвикателство- отговори блондинката. Елла беше пълна кучка. Минала е през леглото на всички в колежа, да не кажа в града. Сега се е лепнала за мен, не ме оставя да дишам. Но си признавам че има секси тяло.👇
- Предизвиквам те да отидеш на терасата, да си свалиш роклята и да седиш по бельо до края на вечерта.- усмихна се мазно Крис. Елла стана и отиде на терасата, свали прилепнала та си черна рокля и се върна при нас. Седна колкото може по близо до мен.
- Е какво избираш Дерек?- попита усмихвайки се.
- Предизвикателство много ясно!- с Дерек сме приятели от пети клас. Голям пич е! С него постоянно се обзалагам за глупости.
- Ела тук и ме целуни с цялата си страст!- каза съблазнително. Той се приближи и я целуна. Забелязах че по време на целувката ме гледаше. Ясно се виждаше че се опитва да ме накара да ревнувам, но не ѝ се получава. След като се отделиха Дерек ме попита какво избирам и аз избрах предизвикателство.
- Предизвиквам те да вкараш в леглото си някое момиче тази вечер.
- Ха, лесна работа!
- Добре но аз ще ти кажа коя.- каза той.
- Добре.- отговорих. Той излезе на терасата и се заглежда.
- Нея!- каза и посочи момиче седнало на един шезлонг. Вгледах се в нея и я познах. Това беше момичето което спасих и с което ще работя по музика. Как ѝ беше името? А да, Алексис.
- Не знам дали ще стане тази вечер!- казах сериозно.
- Нали беше лесна работа?- попита подсмихвайки се.
- Тя е лесна, просто ми трябва още време.
- Колко? Месец, два?
- Месец и половина и ще съм готов!
- Добре, но искам доказателство.- погледна ме.
- Какво да не искаш да ти донеса запис как го правя?- засмях се.
- Щях да кажа да ѝ вземеш сутиена, но твоята идея ми звучи по-добре. Значи след месец и половина трябва да ми дадеш запис.- каза той.
- Дадено! Това е облог следователно трябва да спечеля нещо.- казах аз.
- Ако успееш ще ти дам новото си Порше.- замислих се. Колата наистина си я биваше.
- А ако не успея?
- Аз ще изчукам мацката!- каза решително,а аз го погледнах.- Какво? Все някой трябва да го направи!
- Имаме сделка!- казах и си стиснахме ръцете.Извинете за забавянето. Просто бях заета с кандидатстването в гимназията и нямах време. Та както и да е... Надявам се да ви е харесала главата. Съжалявам ако има грешки.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Моят живот 2
RomantizmНай-добрър на 06.01.2019г. #3-dreams Препоръчително е първо да прочетете "Моят живот". Алексис е дъщерята на Лили и Люк. Тя заминава за Маями заедно със своите най-добри приятелки, за да учат в колеж по изкуства. Там намира нови приятели, но и нови...