içeri girdim ışıkları yaktım , burası uzun geniş bi koridordu diğer korkunç yerlerden farksızdı , yürümeye devam ettim koridordan çıkana kadar . Koridordan çıktığımda merdiven gördüm ve yukarı çıkmaya başladım , bir ses duydum uğultu gibiydi korktum ve hızlı çıkmaya başladım o kadar hızlı koşuyordum ki galiba ayağım kaydı ve yere düştüm uyandığımda binada değildim dışarıdaydım ve bu olanı sorgulamadım bile nasıl olucagını araştırıcak kadar güçlüv değilim orada oturup korkacak kadar zayıf da değildim kalktımm , uzaklaştım .
İlerdedim ve kasabaya ulaştım çevremde ki insanlar bana tuhaf bakıyorlardı, onları umursamadan devam ettim başımı önüme eğdim ve hızlı yürüdüm . Yorulduğumda oturdum bi köşeye ve dinlendim bi kadın bana doğru yaklaştı ve garip garip baktı boynunda haç kolyesi vardı. Başımı kaldırdım ben de ona baktım 'zaten pisikopatım ne bakıyon' gibisinden bi bakış attım .
-Kimsin sen ? Yeni misin bu kasabada ?
-Adım Bella , San diego 'ya gitmeye çalışıyorum kayboldum.
-Orası çok uzak istersen bu gece misafirim ol.
Hiç düşünmeden kabul ettim teklifi zaten manyağın tekiyim, korkucak bi şeyim yoktu onlar benden korkmaz umarım sadece tek gecelik kalıcak yere ihtiyacım var.Eve gittik sıradan fakir bi kasaba eviydi kadın kapıyı açtı ieri girmdim evin dekorosyonu çok dikkatimi çekti .Sıradan fakir bi kasaba evi için fazla taşlıydı ve fazla siyah dış kapının üstünde büyük bir ' T 'harfi vardı. İçeride biraz satanistlik vardı sanki , ' yaşlı kadından böyle bi tasarım vay be metalci teyze ' diye dalga geçtim ama biraz garipsemiştim.Bana temiz kıyafet verdi , Beyaz bir dizaltı elbise lacivert de kazak verdi.
-Evinizde kalmamı teklif ettiğiniz için teşekkürler
-(...)
-İsminizi sorabilir miyim ?
-Sorabilirsin
-(zaten sordum söylemesi gerekiyordu ) İsminiz ne ?
-Elise
Yemekten sonra dışarı çıktım ve bahçedeki sandalye'ye oturdum Elise arkamdan geldi ve istersen içecek getiriyim beraber içeriz dedi , olur dedim .Elise içeri girdi . Boş boş bakınıyordum ki bi kadın bahçenin duvarından gözlerini pörtletmiş bi şekilde bana bağırdı
-Ne yapıyorsun sen burda !!!!
-Elise beni evine davet etti misafirim ben dedim
-Ne Elise'si ne saçmalıyorsun sen o evde yıllardır kimse yaşamıyor deli misin sen ? Ben korkuyorum burdan kaç sende kalamam daha fazla .
Bunların hepsini bağırarak ve korkarak söylemişti beni bile korkutmuştu içeri girdim Elise birden önümde dikildi ve gözleri bembeyazdı aptalca sırıtıyordu bütün dişlerini gördüm karının o derece sırıtıyo . Kaçtım bende ama korktuğum olmadı arkamdan gelir koşar koşar ve ben yorulnca birden önüme çıkar boğazımdan keser organlarımı satar kanımı içer diye düşünmüştüm niye böyle bişey düşündüm bilmiyorum psikopatmıyım neyim ? Aslında evet, evet öyleyim.
Gece boyunca yürüdüm ya da bi ara yolda uyudum felan belki de bayıldım , hatırlamıyorum hiçbirşey . Kıyafetlerim düzgündü o deli kıyafetinden kurtulmuştum insanların arasına karışanilirdim artık .Sonradan farkettim Elise manyağı benim neden deli kıyafeti giydiğimi sormamıştı. Gittikçe garipleşmeye başlıyo bu. Neyse ki çok geçmeden kasabadan çıktım kendi halinde basit insanların dolaştığı bir caddedeydim .Böyle sıcakkanlı ve mutlu insanları gördükçe kendime geldim . Enerjik hissediyordum elerimi cebime koydum ve cebimden para çıktı hemde 60 dolar çıktı kendime biraz yemek aldıktan sonra bi otobüs bileti aldım . San Diego'ya gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN
TerrorGördüklerime kimse inanmadı , ve sonunda şizofren olmadığımı anladılar ama olanlardan sonra anlamamalarını bile isterdim ...