Çok yavaş ilerliyordum , yol en fazla 3 saat sürebilirdi ama 4.5 saattir yollardaydım bi an ki salaklığımla kestirmeden gitmek için ıssız yere saptım. Gece karanlıkta ısız yerden gidiyordum benim olmayan kafama yaa !!! araba birden fren yaptı frene ben basmamıştım .Radyo çalıştı yavaş bi 90'lılardan şarkı çalıyordu sonra cızırdamaya başladı bi nefes sesi duydum bir şeyler fısıldıyordu ' bir daha asla o şeyi söyleme asla asla asla ' gibi bişeylerdi .
Daha rahat duymak için kafamı radyoya yaklaştırdım ama ses aynı şiddetle duyuluyordu sanki kulağıma fısıldıyormuş gibi kafamı sağa doğru çevirdim kalbim çıkmak üzere atıyordu .Kafamı çevirdiğim an çığlık attım bir surat gördüm benle arsında 3-4 cm vardı ve ağzındaki kanları omzuma döküyordu ben ığlık attığım anda kayboldu titremeye başladım ve arabanın kapısını ittim açılmıyordu anahtarları aramaya başladım arababnın içinde ışık yanıp yanıp sönüyordu lanet olsun bu arabada bi ışık bile yoktu ki. artık çığlık atmıyor bağıra bağıra ağlıyordum . Ben daha anahtarı bulmadan kapı açıldı kendimi hemen yer attım ve kan kusmaya başladım.
Kan kustukça kusuyordum , hiç durmuyordum bu böyle bütün gün devam edeblirdi kendimi sıktım kan kusmamak için kendimi tutuyordum bu sefer gözlerimden çıkmaya başladı kan kan ağlıyordum şimdi de . Normal olamaz mıydım ??
Bir kaç dakika sonra durdum havada aydınlanmaya başlamıştı . Kanlı bi şekilde arabaya bindim . bulduğum bir mendille gözlerimi ve kanları sildim elbisem ve saçlarımla gerçekten korku filmleride ki kızlardan daha korkunçtum , arbayı sürmeye başladım 20 dk. sonra hayatım boyunca olmadığım kadar mutlu oldum , eve gelmiştim erkes bana tuhaf bakıyorladı ama ben umursamadan merdivenleri çıktım . Gerçekten yoruldum ve merdivende oturdum öylece oturdum uyuyakalmışım nası bir binaysa burası artık merdivende korkunç tipli bi kız uyuyor kimse farketmiyor mk. evimin zilini bile çalmadan Darcy 'lere gittim .
Darcy'nin evine gittim . Darcy kapıyı açtı beni gördüğüne çok sevindi ''ayy inanamıyorum , çok özledim ,blah blah blah '' beni içeri aldı biraz tuhaf bakıyordu sanki o o değilmiş gibi evde kimse yoktu bana sarıldı ben de onu sarıldım birbriimize sarılıyorduk ki omzumda bir ıslaklık hissettim darcy omzuma kan damlatıyordu geri çektim kendimi bu Darcy değildi dişleri çok tuhaftı be gözleri eriyordu sanki benden daha korkunç bi hal aldı . Evin içinde koşmaya başladım Darcy'nin odasına girdim ve girmemiş olmayı diledim . Burası Darcy'nin odasından çok daha fazlasıydı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN
رعبGördüklerime kimse inanmadı , ve sonunda şizofren olmadığımı anladılar ama olanlardan sonra anlamamalarını bile isterdim ...