Kitap Tanıtım

50 18 8
                                    

Merhaba arkadaşlar.

Yine bir kitap tanıtım ile buradayım. Aslında iki desek daha doğru olur.

Kitabın adı : HAYATA TUTUNUYORUM ANNE

''Her şeye dair çekilen acılara tutunup bana dünyanın en özel anlarını yaşatıyor. Tutuyor ellerimi ve beni kendine bağlıyor. Yoruldum be anne dediğimde beni bu fikrinden uzaklaştırıyor. Sevdiğim adam ellerimi tutuyor ve beni yaşatmaya çalışıyor. Onun bana ulaştırdığı o sevgi beni hayata bağlıyor. Onun ellerini tutarak hayata tutunuyorum. Gerçekten annemsiz tutunuyorum hayata. Yaşayamayacağımı düşünürken sevdiğim adamın ellerini tuttum ve her şeyi zamana bıraktım. Ama sen olsaydın anne, daha güzel olurdu be anne.''

Hayata Tutunuyorum Anne kitabının 2 yayımlı bölümü var. Yani daha yeni ve desteğe ihtiyacı olan bir kitap. Bir bakın derim. 

Yazarımızın 2. kitabının adı : MÜREKKEBİMİN BIRAKTIĞI İZLER

''Belki de bir mürekkepti yazmama sebep. Onu taçlandırıp süsleyecek. Duygularım kağıda döküldü. Elimin mürekkebini silecek ve beni daha aydınlık kuşaklara aktaracak. Belkide duygularım beni esir alacak, belki de gizlice gerçekleri aktaracak. İşte diyorum ya Mürekkebimin Bıraktığı İzler okundukça gelecek kuşaklara aktarılacak böylece karanlık olan yollar aydınlık olacak.''

Mürekkebimin Bıraktığı İzler bir şiir kitabı. Yayımlı 3 bölümü var. 

Yazarın adı : DilanBe

Yazarımızın tanıttığım iki kitabına da bir bakın derim. Okuyup destek olursanız çok sevinirim. Şimdiden iyi okumalar dilerim.

Görüşmek üzere...

VOTE & TANITIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin