Kitap Tanıtım

50 7 16
                                    

Kitabın adı : ÖLÜMÜN TUTKUSU

Ben uyumamıştım ama Alesya kollarımda uykuya dalmıştı.

Arkadaş...

Bu kelime bana çok uzaktı. Benim hiç arkadaşım olmamıştı. Olmasını istemiyordum da. Dostum da yoktu benim. Kardeşim vardı. Batu'dan başkası benim ne ailemi bilir ne başka bir sırrımı. Ama bugün çok farklıydı. Alesya.

Bu zamana kadar hiçbir kızla yan yana bu kadar yaklaşmamıştım.Bir de diğer kızlar gibi sürtük değildi Alesya. Bilmem farklıydı işte. 

Bana aşık olduğunu öğrendiğimde şaşırdım. Hiçte öyle durmuyordu. Dalgasına demiştim ama aksine çok şaşırmıştım. Beklemiyordum. Gerçekten hemde. Bugün uyanıp da ağladığında ona sarıldığımda kimse de hissetmediğim bir duyguyu hissettim. Arkadaş olamazdım onunla. Sevgili de olamazdım. Bu hiç olmazdı. Ama dost da olmazdı kardeşte. 

Şuan gerçekten ne hissettiğimi bilmiyordum. Gerçekten çok garip. Hayatımda benim önümde ağlayan birçok kız gördüm. Beni neden sevmiyorsun, Poyraz seni çok seviyorum lütfen reddetme diyen. Böyle ağlama mı olurdu?

 Bugün çok başka oldu. Bir kız gözlerimin önünde deli gibi ağladı. Hemde beni deli gibi seven bir kız. Onun da dediği gibi. "Çok garip." 

Beni gerçekten mutlu hissettirdiği için ona sarıldım ve çilek kokusunu içime çekerek uykuya daldım. Anladım ki Alesya benim hiçbir şeyim olamaz, eğer olacaksa her şeyim olurdu. Ama eğer o da olursa ona zarar verirdim. Hele de daha da bağlanırsa çok canı yanardı bundan emindim. 

Ve adam ilk defa kendini bir kadının kollarında huzurlu bir uykuya teslim etti.

Bölüm sayısı : 10

Kategori : Genç Kurgu

Yazarı : slytherinnguncesi

VOTE & TANITIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin