Kitap Tanıtım

26 6 1
                                    

Kitabın adı : SABAH KAHVEM (Aşk Rüzgârı)

Genç Kız Edebiyatı kategorisinde 1.sırayı görmek dileğiyle...❤

Aşk öyle kutsal bir duygudur ki,insanın içini ürperten,benliğini yerle bir eden duygu.Ve siz hiç aşık oldunuz mu?Sevdiğiniz gelirken kilometreler ötesinden kokusunu duyabilmeyi,kalp ritminin sana ihanet etmesini bilir misiniz?

İlk görüşte aşk değildi onların ki.Derler ya büyük aşklar nefretle başlar.Hayır aşkta nefret olmaz,ne başında ne sonunda.O sözü değiştiriyorum.Sen nefret ettiğini sansan da onun adı aşk.Büyük aşklar inatla başlar.İnat da zaten aşkın tadı tuzudur.

Nisan'ın arkadaşının duygularını öğrenince yaşadıkları,Meriç'e olan aşkı ve büyüsü herkesi imrendirecek o aşkı beraber okuyup 'Bu Meriç benim sevgilim olsa' diyelim mi?Eminim okurken keyif aldığınız bazen hüzünlendiğiniz anlarda olacak.Ama bazen o da lazım değil mi?

Tüm mafya,vampir,patron asistan kitaplarından sıyrılıp günde yarım saatimizi cerrahların aşkına ve okurken benim bile yüreğimi titreten aşka ayıralım mı?

"O gülüşünü sadece ben görmeliyim zira o gamzeler bana ait."

"SABAH KAHVEM(Aşk rüzgârı)❤"

Hadi sevgilisi olanlar sevgilisine,evli olanlar eşlerine "Bir Meriç kadar olamadın,ne kadar romantik"desinler.Ama fazla da abartmayın çünkü o da bazen odun.Her erkek gibi.

Bölüm sayısı : 41

Kategori : Genç Kız Edebiyatı

Yazarı : MelikeErkmen3


VOTE & TANITIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin