Arkadaşlar merhaba.
Buraya tanıtımlara tekrar başladığımı duyurmak için geldim. Bunu Vote & Tanıtım 2 adlı kitabımda devam ettireceğim. Eğitimim nedeniyle eskisi kadar aktif olamıyorum ama yine de elimden geldiğince buralarda olmaya çalışacağım.
Zaten önceden de bildiğiniz gibi sadece benimle iletişime geçmeniz yeterli -herhangi bir yorum veya mesaj olarak- o yüzden kitabınızın tanıtılmasını isterseniz yeni kitabıma yorum yapabilir ya da bana mesaj atabilirsiniz.
Bu kitabı da son tanıtımımı yaparak tamamen bitiriyorum. ^-^
Kitabın Adı : ViolenT
Bölüm sayısı : 1
Kategori : Cinayet
Yazarı : La_Fontaine
''1980 yıllarında Amerika Kent Saint Louis eyaletinde yaşanan ilginç olayların döngüsü gittikçe derinleşen bir hal almaktadır. Şehir de son yıllarda artan cinayet ve yolsuzluklar ile hükumet baş edememektedir. Diğer yerleşim eyaletlerine daha fazla önem veren ABD hükumeti Kent Saint Louis eyaletinde bazı noktalar ile daha az ilgilenmektedir.
Gün geçtikçe artan suçlar sebebiyle bölgeye özel ekipler sevk edilmektedir. Son zamanlarda polislerin de yolsuzluğa karışmasından dolayı her şey daha kötü bir hal almaya başlamıştır.''
***Kitaba vote ve yorum yapan herkese yazardan dönüş olacaktır.
İyi okumalar.
Yeni kitapta görüşmek üzere, yorumlarınızı oraya bekliyorum. Kendinize iyi bakın.