Kitabın adı : YAPBOZ
Herşeye rağmen hâlâ ayaktaydım. Bunun tek sebebi arkadaşlarımdı, ne zaman düşsem ben de herkes gibi düşüşümü izlerdim. Ama onlar bana benden daha çok yardımcı oldular, gerek bir kelime ile, gerek varlıkları ile, gerek beni tekrar tekrar ayağa kaldırımları ile. Herkes bana arkasını dönmüş hatalarımı yüzüme vurmuşken onlar yine bana destek oldular, hatalarımı yüzüme vurmak yerine sakladılar. Beni bu hale getirene intikam yemini etmiş, yaptıklarına pişman edene kadar bu ruh bu bedeni terk etmeyeceğine dâir sözler vermiştim. Bu küçük bedenimi tekrar ayağa kaldırmış, sözüm de durmuştum. Herkesin önünde tekrar yemin ediyorum, "Beni bu hâle getirdiğine pişman olacak, gözümden düşen her göz yaşı için özür dileyeceksin. Keşke diyeceksin, keşke zamanı geriye alabilsem de bu ızdırap sonlana bilse. Ama ben senin bu halini gördüğüm her an daha da kötüsünü dileyeceğim. Sana yemin ediyorum bunu sana ödetmeden, seni pişman olduğuna dâir ellerini açıp duâ ettirmeden ölmeyeceğim. Sana yemin ederim ki bu ruh bu bedende çıksa bile bunun intikamını kâbuslar görerek ödeteceğim. Yemin ediyorum. Ben Tuğçe Doğan bu günü şu beynine iyi kazı."
-Gizem Başak
Bölüm sayısı : 1
Kategori : Genç Kurgu
Yazarı : gizemkimkiii