Kitabın adı : ATHENA
Adım Athena.
Adımı, annem koymuş. Athena; Yunan mitolojisinde zeka, sanat, strateji, ilham ve barış tanrıçasıdır.
Babam ben küçükken ölmüş.O gün bugündür Clara teyzem, annem ve ben Liewenie Closom'da birlikte yaşıyoruz.
Arkadaşlarım, ailem, okulum, tüm sevdiklerim burada.
Dışarıdan bakıldığında hayatım çok normal görünüyor ama, normal olmaktan çok uzak. Çünkü ben bir cadıyım, bir element cadısıyım. Ama çok zayıf bir noktam var. Asla dolunay zamanı dışarı çıkamam ve benim gibi diğer element cadıları da dolunay zamanı dışarı çıkamazlar. Çünkü Dolunayın üzerimizde ölümcül bir etkisi vardır.
Bu özelliğimiz kurt adamlara benzer, ama bizim dönüşme gibi bir şansımız yok. Dolunay bizi öldürebilir.
Bundan bir sene öncesine kadar hayatım, bir cadının hayatı ne kadar normal olabilirse o kadar normaldi. Ta ki onunla tanışana ve beni ayakta tutan maneviyatımı kaybedene kadar...
Bölüm sayısı : 12
Kategori : Fantastik
***
Kitabın adı : SELAM BEN HAYALET
Amerika'nın en iyi okullarından birinin bursunu kazanmış bir kız;orada iki dünya arasında sıkışıp kalmış bir hayalete aşık olursa ne olur?
Laura,17 yaşına geldiğinde girdiği bir sınavla Roberts Hill Lisesi'nde iki sene yatılı burs kazanmıştı.
Ailesinden ayrılıp Kaliforniya'ya gelen Laura hayatına yeni birinin gireceğini biliyordu zaten. Ama bunun bir hayalet olacağını nerden bilebilirdi ki?
Skyler Nelson,bir yıl önce,okulun mezuniyet gecesinde ölmüştü. Ya da ölememişti.İki dünya arasında sıkışıp kalmıştı. Önünde iki seçenek vardı;ya tam anlamıyla ölmek ya da hayata geri dönmek.
Peki gerçekten geri dönebilir miydi?
Ölmesi ya da dönmesi için yarım kalan işi bitirmeliydi.Tek amacı buydu zaten.En azından Laura'yı görmeden önce...
Gün geçtikçe yaşanmışlıkları artan anılar birikir.Korkuyla başlayan arkadaşlık,sevgili ilişkisine dönüşebilir miydi? Yaşamayana aşık olmak doğru muydu?
Yeniden ölebilmek isteyen biri,nasıl vazgeçerdi bu isteğinden?Belki de hiç vazgeçmezdi...
Bölüm sayısı : 11
Kategori : Genç Kurgu
Kitapların yazarı : frozennsoul