Kitap Tanıtım

64 14 17
                                    

Herkese merhabaa.

Yine bir kitap tanıtımla buradayım.

Kitabın adı : BİR B'AŞKA TESADÜF

Hayatı ufak tefek şeylerden oluşan ve bunlardan mutlu olan bir kız düşünün.

Şu an çok mutluyum. Çünküüü, Çok güzel bir şey oldu. Sevinçten havalara uçuyorum. Ne mi oldu? Itır'a helikopter çarptı. Şaka şaka. Benimde bir Ayfonum oldu.

Titreyen parmaklarımla babama bakıp elindeki makinayı işaret ediyordum.

Lütfen bana yanlış gördüğümü söylemeyin" 

"Yanlış görüyorsun" Itır'ı sallamayarak konuşmaya devam ettim.

"B-baba sen bana Iphone mı aldın?" Babam kafasını aşağı yukarı sallarken büyük bir çığlık kopardım. Nihahaha. Benimde iphone'm var.

Peki bu kız bir gün aşkla tanışırsa;

Yanına gidip bahçeden çıkışa ilerlemeye başladık. Sürekli sırıtıyordu pişkin pişkin. Kızlar da beni öldürecekmiş gibi bakıyorlardı ya neyse.Okuldan çıkınca adımlarını takip etmeye başladım. Ve sonunda karşımda bir adet canavar görmeyi beklemiyordum.

Bu 

Çocuğun

Motoru

Mu 

Vardı?

"Buyrun efendim" Kara kaş kara göz bir çocuk gelmişti. Garsonlara karşı bir gıcıklığım oluştu bu aralar.

"Ben bir kase çorbadan alacağım." Barkın bana baktı.

"Sen ne istersin?"Her şeyi.

"Ya ben fazla bir şey istemiyorum aslında" diyip Barkın'a baktığımda söyle dercesine bir bakış fırlattı."Iı öncelikle kahvaltılık ne varsa istiyorum açlıktan öleceğim. Kahvaltı da yapmadım. Sonraa çay istiyorum. Bunlardan sonra da mantı ve kola istiyorum. Bunlar da bittiğinde tatlınızı alırım artık. Yanında da meyve suyu. Taze sıkılmış olsun ama."

Garson ve Barkın 'ne diyon amk' bakışı atarken hadi bakışı atıyordum bende. En son garson gittiğinde ben de Barkın'a döndüm.Sesini incelterek "Ben fazla bir şey istemiyorum aslında" dedi. Birden bire benim açımdan müthiş komik, matrak ve harika bir şey oldu. Tahmin edin hadi. Ben söylemek isterdim ama şu an gülmekle meşgulum. Neyse söylüyorum. Barkın'ın kafasına kuş sıçtı. Ahahah ben gülerken ağzımdaki meyve suyunu unutup suratına püskürttüm. Çocuk artık kafasına mı yansın, suratına ve mahvolmuş gömleğine mi? Ama ben napıyorum, tabisi gülmekten ölüyorum. Allah'tan kuş tatlıma bir şey yapmadı. Valla sapanla öldürürdüm onu.

Yazarın adı : aylin3634

Kitabın 4 yayımlı bölümü var. Güzel ve eğlenceli bir kitap. Bir bakıp destek verirseniz sevinirim.

İyi günler...

VOTE & TANITIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin