Kitabın adı : OYUNBOZAN
Herkesin bir hikayesi vardır. Farklı yollar farklı yönler vardır. Ve de insanlara tanınmış tercih hakları. Bir labirent misali uzanan faklı kıvrımlar. Hayat değiştiren kararlar ve labirentin pusulasını bozan yalanlar.
Pusulası bozulmuş küçük bir adam düşünün. Geçmişini ararken geleceğinden korkan, küçükken büyümüş bu küçük adam; labirentin bir ucunda bir çıkış yolu ararken pusulası bozulmuş, tüm haritaları fırtınaya kurban gitmiş. Tutunacak dalları yavaş yavaş bir bir kırılmış bu küçük adamın tek umudu; güneşin her türlü zorluğa rağmen gece yumduğu gözlerini tekrar açması olmuş.
Bu umudu taşıyan tek küçük insan o mu olsa gerek?
Bakmayın küçük dediğime! Hepimiz küçük değil miyiz bu küçük dünyada?
Küçük bir insan daha! Labirentin diğer ucunda; pusulası doğru ama haritası yanlış olan bu küçük insan, gözlerindeki korkusuzluğuyla cesur bilinmiş, yüreğindeki korkuyu korkusuzca saklamış.
Ama gelin görün ki bu labirent öyle bir labirentmiş ki ne duygular gizli, ne de yalanlar yalan olarak kalabiliyormuş.
Saklanan tüm bu gizliler su üstüne çıkarken dünya bizlere yine küçük olduğunu hatırlatırmış. O hatırlatadururken labirent bize sinsice oyunlarını oynamaya devam edermiş. Bu yapboz böyle tamamlanırken, herkes hikayesini yazmaya devam edermiş, biz küçük insanlarda...
Yazarın adı : blacksecretgamer
Bölüm sayısı : 3
Kategori : Genç Kurgu