6.BÖLÜM

6.8K 458 56
                                    

Sehun eve gelir gelmez odasına çıktı , çantasını odanın diğer ucuna fırlattı (tipik öğrenci) ve kendini yatağa bıraktı. 
'Bu hemşire tam bir moron. Diplomasını bakkaldan falan almış olmalı. Nasıl kalp ritmim bozukken bana sağlıklısın diyebilir? '
Kafasını yastığa daha da gömdü ve başı dönmeye başladı. 
Çilek. 
Yine o koku. Lanet olsun . 'Bu bambiyle ilgili her şey sağlığımı bozuyor. '
Yataktan kalktı ve mutfağa indi, 1 şişe soğuk suyu alıp içmeye başladı ve eve kyungsoo girdi. 
"Yah! Şişeden içme bardak kullan! Ayrıca bu havada soğuk içip atlet giymezsen revirlerde gezersin öyle. " Sehun gözlerini devirdi. 
Kyungsoo bazen kendi annesinden de beter oluyordu. 
Derken diğerleri de eve girdi. 
"Sehun-ah iyi misin? "
" Maknae neyin var?"
"Yine mantar mı yedin? "
Ardı arkası kesilmeyen sorular geliyordu ama biri sessiz kalmıştı. 
Luhan Sehun'a bak(a) mıyordu. Sunggyunun dediğine göre Sehun'a olanlar stres yüzünden di ve Sehun, Luhan'la uyuduktan sonra böyle olmuştu. 
Luhan suçlu hissetti. 
Sonunda konuştu. 
"Suho-hyung, seni ekonomik açıdan rahatsız etmek istemiyorum ama yeni bir yatak almalıyız. " 
Suho'nun yalandan surat astı. 
" Küstüm bak sana. Ne demek rahatsız etmek? İsters-"
"GEREK YOK! YATAK FELAN ALMAYIN!"
Herkes maknaeye bakıyordu . Az önce Sehun Luhan'a yatak alınmasın diye bağırmış mıydı. 
"Benim yatağım yeterince büyük ve odada yeni bir yatak için yer yok." Sehun cool bir şekilde arkasını döndü ve odasına çıktı. Luhan öylece bakakaldı.
Chen herkes adına konuştu. 
"Kıyamet yaklaştı sanırım. "
****
Sehun derin derin nefes aldı . Az önce ne yapmıştı o ?
'Tut şu ağzını gerizekalı. '
Kendi kafasına vurdu. Ne diyecekti? 'Ya benim yatağım gayet rahat senin için endişeleniyorum da, yenu yatağa ne gerek var ' mı diyecekti.
'Lanet olsun. '
****
Baekhyun ve Chanyeol odalarında birbirinin kollarına yatmış uzanıyorlardı. Chanyeol, baekhyunun kokusunu içine çekti ve aptal gibi sırıttı. Baekhyun kollarını onun boynuna doladı. Burnunu Chanyeol un burnuna sürttü. Chanyeol mesajı almıştı. Baekhyun gözlerini kapadı ve kendi dudaklarında yumuşak ve tatlı bir tat hissetti. 
Chanyeol. 
Chanyeol onun beline sarıldı ve öpücüğü derin-
"Oww, b-ben ş-şey Özür dilerim , böldüğüm için. Hemen çıkıyorum. "
Luhan kıpkırmızı oldu . Onları Öpüşurken görmek biraz farklıydı. 
Baekhyun ona döndü ve gülümsedi. 
"Sorun değil Luhan, gelebilirsin."
Luhan ağır adımlarla yatağın yanındaki tabureye geldi ve oturdu. 
"Şey. .. konuşmak istediğim bir konu var." Luhan başını eğdi. 
Baekhyun Chanyeol'un kulağına 
"Luhan'ı sen hallet Sehun bende. " diye fısıldadı ve odadan çıktı. 
Chanyeol atıldı .
" Onu gerçekten çok seviyor olmalısın. " Luhan'ın gözleri kocaman oldu. 
"C-chanyeol.-"
"Bizi aptal sanmadın heralde . İlk günden anladık . Biz de öyleydik zaten ! Anladığım kadarıyla senin açından bir sorun yok, ona karşı olan duygularından eminsin ve kabul ediyorsun." Luhan başıyla onayladı. 
"Biliyor musun? Bence o da sana aşık. "
"Sanmıyorum Chanyeol-ah. Benden nefret ediyor. Hem zaten benle uyuduktan sonra o hale geldi. "
Chanyeol ona dik dik baktı. 
"Luhan, birine aşık olduğunu nasıl anlarsın, fiziksel açıdan mesela?"
"Şey, kalbin tekler, kızarırsın, terlersin-"
"Peki ya Sehun neden Revire gitti? Gerçekten anlama konusunda çok yavaşsın." Luhan ağzı açık bir şekilde bakakaldı. Chanyeol kahkahayı bastı. 
"Ciddiyim , şaşırdığın zaman çok komik oluyorsun! " 
" Ama yine de emin olamıyorum Chanyeol. "
"O zaman biz de emin oluruz. "
"Nasıl? "
"Luhan, ilk aşkın kimdi? "
"Şey, adı Henry'di . Duyduğum kadarıyla müzik eğitimi için koreye gelmiş. Beni reddetmişti ve ben de onu unutmuştum. Neden ki? "
Chanyeol pis pis sırıttı. 
"Sehun'u kıskandırmanın zamanı geldi. "
**** 
"Sehun-ah, içeri girebilir miyim? "
"İçerdesin zaten. "Baekhyun dudak büktü. 
"Odun."
Sehun aldırmadı ve elindeki kitapla uğraşmaya devam etti .
"Neden yeni yatak istemedin?"
'Lanet olsun. Bunu soracağını tahmin etmeliydim.'
"Gerek yok diye düşündüm. Yatak büyük zaten, boşuna Suho hyung in cüzdanını inceltmeye gerek yok."
Baekhyun ona sıkılmış gibi baktı .
"Tabi ya , yatak fabrikası alacak kadar parası olan birine yatak aldırıp cüzdanını inceltmemeliyiz."
Sehun duymamış gibi yaptı. 
"Sehun, sanırım senin hastalığının ne olduğunu biliyorum ." Sehun Baekhyun'a döndü. 
"Nasıl yani? Neymiş peki? "
"Luhan'la alakalı. "
Sehun'un yüzü parladı. 
"Biliyordum! Biliyordum! O bambi bana iyi gelmiyor. Gerçekten gelmiyor. Baksana bana! Kendime inanamı-"
"Sen ona aşıksın Sehun. Kabul et.
Yatak almak istemedin çünkü seninle uyumasını seviyorsun. O sana yavru köpek bakışı attığında çubuğunu nerdeyse yutuyordun çünkü onu çok tatlı buldun. Ona bize davrandığından daha sertsin çünkü hoşlandığını kabul etmeyen odun-hormonların devreye giriyor. "
Sehun hemen karşı geldi 
"Yah! Saçma sapan konuşma! Yok öyle bir şey tamam mı? Kim? Ben mi onu seveceğim? Bak onu sevmiyorum ve görmek felan da istemiyorum. Çık şimdi odamdan kitap okuyorum ." Sehun hepsini tek nefeste söylemişti. 
"Peki. Ha bu arada Sehun, 3 dakikadır kitabı ters tutuyorsun."
Dedi ve odadan çıktı. 
Sehun afallamıştı. O gerçekten onu seviyor felan mıydı?
****
"Lay hyung, Henry diye birini tanıyor musun? O da Çinli ve dans alanında yetenekli diye duydum. " Chanyeol sordu. 
"Evet tanıyorum. Son zamanlarda Kore'de yaşıyor. Neden ki?"
"Hiç. Bana numarasını verebilir misin? " Lay yine o öldürücü gamzeleriyle 
"Tabii ki." Dedi 
****
"Yobuseyo?"
"Ah, Annyoahaseyong Henry sshi."
"Dugwuseyo?"
"Ben chanyeol , Luhan'ın yurt arkadaşıyım."
"Luhan? Ah, bana aşkını itiraf eden gay çocuk. "
"Şey, öyle de diyebiliriz. Sanırım senin yüzünden zor zamanlar geçirmiş ama bir kez de hayatını kurtarmış ."
"Doğru. "
"Ona bunu geri ödemek ister misin? "
" Nasıl? "
"Benimle saat 3te Gangnam daki Shinhwa Cafede buluş . Sana anlatırım. "
Telefonu kapadı ve gülümsedi. Sehun artık tuzağına düşecekti.

Kimsin Sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin