(Partide)
Kyungsoo kendi üstünde bakışlar hissetti. Arkasını döndü ve diğer köşede Kai'nin ona baktığını gördü. Bir süre bakıştılar. Kyungsoo önüne döndü.
'Acaba bana bir şey mi yapmak istiyor?'
Lay de bu bakışları farketti.
" Kyungsoo hyung, sakın aldırma . Ve ona da bakma. Sadece eğlen. Arasswoyo?"
Kyungsoo başıyla onayladı ama hala düşünceliydi. İnsanların ona öyle bakmasından nefret ederdi.
Chanyeol ve Baekhyun kendilerinden geçmiş bir şekilde onların yanına geldi.
Chanyeol coştu.
"WUHUW DOSTUM BU PARTİ BİR HARİKA!" Sonra Baekhyun'a sarıldı. İkisi de deli gibi şarkı söyleyip zıplıyordu. Chen abartılı bir şekilde gözlerini devirdi.
"Bu iki paraziti getirmek hangi odun kafalının fikriydi?" Xiumin dudak büktü.
"Hadi ama Chen, onlar aşık ve eğleniyorlar. " ve böylece o ikisi ufak bir tartışmaya giriştiler.
Lay de surat astı.
" Ben odun kafalı falan değilim. Ha bu arada odun diyince aklıma geldi, Sehun nerde ? "
Kwanghee yanlarına geldi.
"Ayyy sizin şu suratsız çocuk benim dans makinemi alıp götürdü. Kaba şey. Aman banane , ben de JoKwonla dans ederim. Ahahahha ~"
Kwanghee JoKwonla dans etmeye gitti.
Baekhyun ve Chanyeol gülümsedi.
"Oooooow, Nuri Baba beklediğimizden hızlı gidiyor! Kyungsoo hyung, evde gazoz yoktu di mi?"
"Bi saniye ya noluyo? "
Lay'in jetonu düştü.
"Ne yani Sehun'un sefil aşkı Luhan mıydı? VAY ANASINI BE."
Baekyeol ikilisi hariç herkes ağzı açık ona baktı.
" Ciddi misin?"
"Şaka !"
"Sehun ve luhan? "
"Ay çok tatlı olmazlar mı? Adları da Hunhan olsun!! 1!"
Chen kafasını salladı.
" Kesinlikle kıyamet falan geliyor. "
*****
Sehun ve Luhan en sonunda ayrıldı.
Sehun Luhan'ın yüzüne uzun uzun baktı.
Baktıkça doyamıyordu.
Şimdi bu yüz onun muydu?
Bu tatlı gülüş?
Bu saflık?
Elini Luhan'ın kalbine koydu.
Ve bu kalp?
Sehun istemsizce gülümsedi.
Luhan tekrar şoka girdi. Sehun ne zaman böyle romantik ve aşk doluydu? Cidden bu anı kameraya almalıydı.
Sehun Luhan'ın elinden tuttu ve koltuğa oturttu.
Gidip bir romantik komedi açtı.
Luhan şaşırdı.
" Sehun sen romantik Komedi sevmezsin ki?"
" Ama Lulu sever dimi?" Ve Luhan'a göz kırptı.
Luhan'ın kalbi tekledi.
Sehun içeriden battaniye getirdi ve filmi açtı.
Luhan'ın yanına yerleşti ve filmi izlemeye başladılar.
İkisi de huzurluydu.
Luhan Sehun'un kucağında yatmış, başını onun boynunun altına yaslamıştı.
Sehun onun kokusunu içine çekti.
'Parfüme alerjim olabilir ama Luhan'ın kokusu varken parfüme gerek yok ki. '
(Yazarınız şeker komasına girerkene.jpg)
Sehun'un filmi izlediği felan yoktu. Kendi yanına uzanan minik bedeni izliyordu.
Luhansa hem gülüyor hem de arada bir Sehun'a bakıp mutlu olduğunu gösteriyordu.
Sehun ellerini Küçüğün beline sardı.
Derken 8i birden eve girdi ve onları gördü.
" OOOO İLERLETMİŞSİNIZ BEYLER?!"
" ODANIZA ÇIKSANIZA!"
" KOÇUM SEHUN DAHA 18İNE DE GİRMEDİN MAŞALLAH! "
" KİM TUTAR SENİ ASLANIM!"
"EVLENİN SİZ. !"
Luhan utançtan kıpkırmızı oldu ve Sehun'a sarılıp yüzünü onun tişörtüne gömdü .
Sehunsa sinirden patlayacaktı.
" YAH! Saçmalamayın! Film izliyoruz işte ne var? Hem siz niye partide değilsiniz , bütün gün sanki düğüne gidecekmiş gibi hazırlık yaptınız hem de?"
Lay sırıttı.
" Boşver partiyi şimdi. OHA ROMANTİK KOMEDİ Mİ O? Luhan , Sehun'un beynini falan mı yıkadın?"
"Hayır, kendisi is-"
Sehun Luhan'ın lafını böldü .
"İzleyecek macera filmi yoktu tamam mı? Hem zaten geç oldu yatıyoruz biz."
Chanyeol sırıttı.
" Yatacağınızı pek sanmıyorum ama, istersen üst kata çıkmayalım biz ne dersiniz? Malum üst katın ses yalıt-"
Kyungsoo Luhan'ın bu kadar utandığını görünce diğerlerine sinirlendi.
" YETER! Katıksız Öküz gibi davranmayın. Bırakın istediklerini yapsınlar. Hem yorgunlar ve hepimiz şimdi uyuyoruz ina göre! Hade herkes odalarına! "
Luhan bakışıyla Kyungsoo'ya teşekkür etti. Kyungsoo ona göz kırptı ve odasına çıktı.
Luhan ve Sehun da odasına çıktı.
Luhan dansetmekten çok yorgun düşmüştü kendini yatağa bıraktı.
Sehunsa uyuyamıyordu. 1 . Luhanı izlemeyi seviyordu.
2. Ise lanet olası hormonları onu uyutmuyordu. Terlemeye başladı. Hemen yataktan kalktı ve lavaboya gitti.
Çıktığında odaya gitmeyeye karar verdi.
Hava soğuk olabilirdi ama Sehun hiç olmadığı kadar sıcaklamıştı.
Balkona çıktı ve gökyüzünü izledi.
Yanına birinin geldiğini işitti.
Göz ucuyla baktı ve gelenin Baekhyun olduğunu gördü.
"Uyuyamadın ha? Çok sıcak olmalı. "
Sırıttı. Sehun cevap vermedi.
"Görünüşe bakılırsa hormonların tüm vücudunu fethetmiş. "
Sehun yine birşey demedi.
'Her şeyi bilmese ölür sanki.'
Baekhyun gülümsedi.
" Chanyeol da ilk gece uyuyamayıp balkona çıkmıştı. Ben kendimi kontrol etmede daha iyiyim. Gerçi onu da anlıyorum kim olsa bana karşı koyamaz."
Sehun ona bön bön baktı ve abartılı bir şekilde gözlerini devirdi.
" Tabi ya."
"Biraz kitap falan oku. Uykun gelip de yorulunca hemen uyursun."
Sehun onaylar gibi başını salladı.
'İyi de Luhan'ı görünce tüm yorgunluğum gidiyor...'
****
Kapıyı açtı ve içeri girdi. Huzurla uyuyan Lulu'suna baktı.
O da yorgun düşmüştü ve kendini Luhan'ın yanına bıraktı. Kollarını sardı ve çilek kokusu eşliğinde uyuya kaldı.
****
Sehun gülümseyerek uyandı ve yanındaki minik bedene baktı. Luhan sa uyanmıştı koca sulu gözlerini ona dikmiş sırıtıyordu.
" Günaydın Hunnie."
Normalde annesinden başka kimse ona Hunnie diye seslenmezdi ama Luhan'ın demesi hoşuna gitmişti.
" Günaydın bambi. "
" İyi uyudun mu? "
" Evet yani. Sen?"
Luhan karşılık olarak tatlı gülümsemesini gösterdi. Bir süre böyle bakıştılar. Derken odaya Chen ve Chanyeol girdi.
" Bölmek istemeyiz ama ders başlamak üzere. "
Sehun içinden Okkalı bi küfür savurdu.
"Lanet olsun saat kaç?"
Chen saate baktı.
"Ooo, 7.30 olmuş bile. Ders yarım saate başlıyor. Ben gitsem iyi olur kendi başınızın çaresine bakın. "
Chen odadan çıktı ama Chanyeol hala aptal gibi sırıtıp onlara bakıyordu.
" Ee dün nele-"
" GEÇ KALDIK !" Luhan hemen kalktı ve giysilerini alıp odadan çıktı. Sehun Chanyeol'a bön bön baktı.
" Hiçbir şey. Sadece uyuduk
Şimdi odadan çık da hazırlanayım."
****
Kahvaltı etmemişlerdi ve ucu ucuna derse yetişmişlerdi. Yemek arasında resmen kıtlıktan çıkmış hayvanlar gibi yemek yiyordu Hunhan ikilisi.
Kyungsoo yüzünü ekşitti.
" Yavaş yiyin çocuklar, sizi görünce midem bulandı. "
Luhan yavaşladı.
" Mianhe. Çok acıktık."
Chanyeol hemen atladı.
" E tabii dün- aggh"
Kelimesini bitiremeden Lay'den dirsek yemişti.
Sehun sadece gözlerini devirdi .
Luhan'ın yediği hamburgerden dudağının kenarına mayonez bulaştı.
Sehun bunu fark etti.
" Ağzını sil. (Ergenlik dönemindeki bir odun Secret Garden falan izleyip öyle öpmeyle sevgilisinin ağzını temizlemez. -National Geographic )
Luhan yanlış tarafı sildi.
Sehun derin bir iç çekti.
" Peçeteyi al ve tüm yüzünü sil. Belki orayı tutturursun."
Luhan surat astı.
" Yemeğim bitince yaparım. "
'Kendi yapsa ölür sanki Dana.'
Gerçi dün Sehun fazla romantikti ve Luhan, Sehun'dan fazla bekleyemezdi.
Odun beynine aşırı sevgi yüklemesi yapmak kötü olurdu.
****
Akşam evde film izliyorlardı. Xiumin romantik komedi izlemek istemişti ve Luhan da büyük destekçisi olmuştu.
Kyungsoo patlamış mısır yaptı ve Suho da içecek aldı.
İzledikleri filmde iki sevgili çıkıyordu. Erkek kahraman kıza sürpriz yapıp çıkma teklifi etmişti ve onu gezmeye çıkarmıştı. Luhan onlara bakarak iç çekti. Öküz değil mi işte? Sehun hariç herkes anladı. Ama o hala bön bön filme bakıyordu. Baekhyun dayanamadı ve Sehun'u elinden tutup üst kata götürdü. " Aptal."
"Ne?"
"Katıksız odun gerizekalı. "
"Noluyo ya? "
" Tam bir moronsun!"
"NOOLDUĞUNU Bİ ANLAT DA BİLEYİM."
Baekhyun derin bir iç çekti.
' İş başa düştü anlaşılan. '