(Yıl 2050)
" Çok iyi bir dosttu."
"Ona çok şey borçluyuz."
" Seni şimdiden özledik HyungShik. "
Hyungshik'in cenazesini defnederken 12 kişi başını eğdi.
Luhan , Kyungsoo ve Baekhyun ağlıyordu.
"Her şey için minnettarız sana. Vampirlerle dövüşürken az yaralanmadık."
Doğru, 12 si de kurt olmuştu ve savaşabildikleri kadar vampirle savaşmışlardı.
En geç kurt olan Baekhyun olmuştu.
Malum kendisi inatçının önde gideniydi.
- Flashback-
" Cidden delirmiş olmalısınız. Yani ne var ne oluyor kurt olunca? "
Suho gözlerini devirdi.
" Senin de istediğini bilmiyoruz sanki. Ve neyden korktuğunu da." "Hah ! Hiç bir şeyden korktuğum falan yok tamam mı? "
"Tabii ya."
Evet korkuyordu.
Özel gücü olmamasından çok korkuyordu.
Çünkü herkesin özel gücü vardı ve normalde kurtlarda özel gücün olması hediye gibiydi.
Suho suyu kontrol edebiliyordu.
Xiumin nesneleri dondurabiliyordu, Tao ise zamanı - gerçi Tao gücünü sadece bir kere kullandı, çünkü tehlikeli ve zor bir güç.
Chen şimşekleri yönetebiliyordu.
Lay canlıları iyileştirebiliyordu.
Luhan ise nesneleri dokunmadan hareket ettirebiliyordu.
Ve Baekhyun ise özel gücü olmamasından çok korkuyordu.
Bu yüzden kurt olmak istemiyordu.
20 yaşına girmişti bile.
Ama kabullenmek istemiyordu.
Sinirlendi.
" Hem siz neden kurt oldunuz ki sanki? Tama Luhan Sehun için, kyungsoo kai için, Tao ise Kris için. Ya siz? "
Suho somurttu.
" İlk tanıştığımızda ne dedim? Ölene kadar birlikte aile olacağız. Ama madem ölmüyoruz, o zaman sonsuza kadar beraber olmalıyız. Ne kadar zengin olsam bile paranın alamayacağı şeyler vardır. Mesela şu fiyakalı özel güçler ve kaslar gibi!"
" Spor salonuna gidereka kas yapabilirsin. Özel güçler-"
"Kurt olduğunda bile almaya bilirsin , değil mi? Baek, bundan korkma. Özel güçlerin olmak zorunda değil. Sonuçta biz seni herhalinle seviyoruz. İnsan ol, kurt ol, sehun gibi odun ol-" "YAH! Beni niye karıştırıyorsunuz?"
"Demek odun olduğunu kabullendin!"
"Her neyse."
"Devam ediyorum . Ya da Luhan gibi bambi ol. Farketmez. "
"Vampir? "
"Ha o olmaz tabi."
"SİZ BENİ SEVMİYORSUNUZ! VE ÖZEL GÜCÜM OLMAZSA SEVMEYECEKSÎNİZ!"
" Baekhyun, ben sana diyeceğimi dedim. Karar sana kalmış. "
Baek düşündü.
Belki de özel güce bu kadar da takmamalıydı. İşin ucunda sonsuza kadar kepçüğünün yanında kalmak vardı. Odadan çıktı ve Chanyeol'u bahçeye çağırdı.