Chapter 3- Jazmyn bieber

1.8K 80 2
                                    


אני וג'זי מבלות את הבוקר שלנו בבית הקפה שנמצא צמוד לקמפוס.

״אני לא מאמינה שהערת אותי בשש וחצי.״ היא לוגמת מהאספרסו שלה ואני משמיעה צחוק צווחני. ״מצטערת. אני לוקחת את הלימודים נורא קשה. תמיד״ אני מסבירה.

״מעולה,״ היא מגלגלת עיניים, ״בחרתי לי שותפה חנונית.״ אני צוחקת ולוגמת מהלאטה שלי.

״בכל אופן, מה השיעור הראשון שלך?״ ג'זי נשענת על גב הכיסא שלה.

״מממ.״ אני מגמגמת ופותחת את הדף המקופל של המערכת ואז פוערת עיניים למקרא ״מנהל עסקים״ בראש יום שלישי. ״את בטח צוחקת עליי.״

״תני לי לנחש...״ היא מצחקקת, ״המרצה שלך נושא את אותו הדם כמוני, בלונדיני ודי מציק?״

אני צוחקת, ״היה לי אחת ממשפחת ביבר לבוקר. אם אחת זה יותר מיידי אז שניים..״

״זה שניים יותר מידיי!״ היא מריעה.

״כדאי שנלך קאט. את לא רוצה לאחר.״ היא מגלגלת עיניים וזורקת שטר של 20 על השולחן, אני באה להתלונן אבל היא מרגיעה אותי באומרה שמחר אני אשלם.

אני אוספת את השיער הג'ינג'י שלי לקוקו ומשתחלת בין האנשים כדי להגיע לג'זי שבינתיים כבר התקדמה.

*

אני מוצאת את רוני מנופפת לי מהשולחן שבו ישבנו אתמול ומתקדמת לעברה באנחת הקלה שג'סטין עוד לא נכנס לכיתה.

״בוקר טוב,״ היא נושקת ללחיי.

״בוקר טוב.״ אני עונה בחיוך. ״היית מאמינה? על הבוקר!״

״כן, קראתי שלוש פעמים את המערכת של יום שלישי לוודא שאני קוראת נכון.״ רוני אומרת, ״חבל שאנחנו לא בתיכון. אם היינו, הייתי כל כך שמחה שזה השיעור הראשון במערכת כי אז הייתי יכול לנמנם.״ אני צוחקת ומהנהנת בהסכמה שג'סטין נכנס.

הוא לבוש בחליפה גם היום ומניח את התיק שלו על השולחן.

״היום אנחנו נתחיל בתחום השיווק. איך משווקים טוב? למה שיווק זה דבר חשוב?״ הוא נע במעגלים כשהוא מסביר. ״השיווק מחולק לארבעה פרמטרים המכונים תמהיל השיווק ומהם אנחנו נתחיל.״ כל מה שהוא אומר נשמע לי כמו בלה-בלה-בלה.

הדבר הבא שאני זוכרת זה את היד של רוני מנערת אותי. ״פססס קאט, קומי נגמר השיעור.״

אני פוקחת את עיניי ולפתע מרגישה תלמידת תיכון שוב. ״אמרתי שאם היינו בתיכון אפשר לנמנם לא פה! מר ביבר רוצה לדבר איתך.״

הולי פאקינג שיט. אני לא רוצה בעיות. הכל בגלל שאמא הכריחה אותי לקחת קורס ניהולי.

רוני מתנצלת ויוצאת מהכיתה ואני מתקדמת לכיוון מר ביבר שנשען על השולחן שלו.

Mr MessWhere stories live. Discover now