Chapter 28

1.6K 59 6
                                    

28.10.17 (סליחה על מעברי הזמן הרבים. בקרוב הם יפסיקו. Xoxo)

״הציונים!״ קול צווחה מפלח את האוזניים שלי ומאלץ אותי לקום מוקדם בבוקר יום שבת. אני מתרוממת בעדינות ומשפשפת עיניי. אני מודעת היטב למראה פניי העייפות. השעה בטח לא מאוחרת יותר משמונה והשינה כיבדה אותי בנוכחותה רק בחמש בבוקר.

״מה לעזאזל?״ אני מלמלת תחת השפה שלי, אוספת את שיערי לעגבנייה מרושלת במרכז ראשי.

״תקחי את הפלאפון, תפתחי את האימייל ותגידי לי כבר כמה פאקינג קיבלת!״ רוני נוחתת על המיטה לידי ואני מכווצת גבות בבלבול כשאני מבינה מה היא אומרת. אני חוטפת את הפלאפון שעל המיטה ומחייכת למראה ההתראה שמופיעה על הצג.

תחת האפלקצייה אימייל נכתב: ״להלן קבלת שני ציונים בשני קורסים שהסטונדטית קתרין אן לי לוקחת...״ אני מחליקה את האצבע על המסך בזריזות לקבלת המשך האימייל.

״סטודנטית יקרה, להלן נוספו שני ציונים חדשים. האחד במנהל עסקים והשני במוזיקה. בהצלחה.

אם את רוצה להגיש ערעור לחצי כאן.

אם את מתכוונת לגשת למועד ב' בחרי תאריך ולחצי כאן. תאריך:

-המבחן במוזיקה נערך ב-״

אני מדלגת על החפירות ומגלגלת את המסך למטה לקבלת הציונים, אני לוחצת על ״קבלת ציון במוזיקה.״ ונכנסת למסמך.

״קת'רין יקרה, הציון שלך במבחן במוזיקה הוא 96. האומנות שלך היא מתנה. המשכי לנגן. מיס אדמס״ אני מחייכת למראה המילים הכתובות על המסמך.

״נו?״ רוני זורקת כרית על הזרוע שלי ואני מצחקקת.

״96 במוזיקה. אני עכשיו בודקת במנהל עסקים.״ אני יוצאת מהמסך ולוחצת על ״קבלת ציון במנהל עסקים.״

״הציון שלך הוא 58.״ אני פוערת עיניים למראה הכתוב. הצבע האדום שצבע את המספרים הנמוכים לא הפך את הדברים לקלים יותר. מעולם לא נכשלתי, מעולם לא קיבלתי ציון כה נמוך. אני לא רגילה לכישלון. מה שמוזר הוא שהמבחן היה נורא קל עבורי, הייתי בטוחה שהצלחתי בו.

״הו שיט. מה קרה?״ רוני מבחינה בפרצוף המופתע שלי. אני לא מרימה את מבטי אליה רק נאנחת בשקט ובחוסר רצון לוחצת על הגשה למועד ב'. אני בוחרת תאריך, הוא בעוד כשבוע מהיום. אני לא רוצה לדחות את זה כי החומר עדיין טרי במוחי. שלא נדבר על העובדה שיש לי מבחן בחינוך שבוע הבא, עוד מבחן במנהל עסקים בעוד שבוע וחצי, שני מבחנים במוזיקה ועוד אחד בחינוך. אני מעדיפה לסיים עם המועד ב' לפניי הזמן. (הערת הכותבת: אני יודעת שדברים לא עובדים ככה באוניברסיטה, בדקתי הכל לפניי כן ופשוט מה שקראתי לא התאים לי להמשך הסיפור. היופי בכתיבה הוא שאני יכולה לשנות את זה איך שבא לי אז תתמודדו.)

Mr MessWhere stories live. Discover now