אתם מוכנים לזה?
--
"את בטוחה שלאמא שלך לא אכפת שלא חגגת איתה את חג המולד?" אני שואל את קת'רין בפעם החמישית להיום. היא צוחקת, מזיזה את האגודל שלה במעגלים כנגד הזרוע החשופה שלי.
"אני בטוחה." היא מזיזה את ידה ומסתובבת לצד שלי. "אז חג המולד אצלכם נגמר בצהריים?"
"ג'זי קוראת לחג המולד בצהריים מנוחת הלוחם." אני צוחק. "כי כולנו נלחמו במשך חצי יום להעמיד שאנחנו משפחה ועכשיו צריך לנוח."
"כמה זמן זה ככה?" היא אומרת, מכווצת גבות. "חג המולד. אני מתכוונת."
"לא יודע, מאז שנולדתי." אני מרימה כתפיים, מושך אותה לעברי. היא מניחה את ראשה על החזה שלי.
"פעם הבאה אתם תעשו את חג המולד איתי." אני מתכווץ מהמחשבה על העתיד. אני לא מרבה לחשוב על העתיד, לא בחיי שלי, לא בזוגיות שלי ולא בשום דבר, האמת. אחריי שראיתי כמה בקלות נלקחים חיי אדם.
היום האחרון של רייצ'ל בחיים היה יום משעמם טיפוסי, ויום אחר כך היא נשמה את נשימתה האחרונה.
אני מניח שקת'רין מרגישה את הרתיעה שלי כי היא מוסיפה, "כאילו.. אם העניינים לא יתקדמו בצורה חיוב.."
"הכל בסדר בייב," אני מרגיע אותה. "את רוצה לנוח קצת?"
"למעשה, זה יהיה בסדר אם אתקשר דקה לאמא שלי?" אני מנשק אותה על המצח שלה והיא מחייכת. היא קמה, חוטפת את הנייד מעל השידה ומחייגת. אני מסתכל עליה כשגבה מופנה אליי. אני מביט בכל תנועה שהיא עושה, בדרך בה הגוף שלה נע בחוסר נוחות, בדרך בה היא רוקעת ברגלה כשהיא מחכה שאמא שלה תענה לה ובדרך בה היא קופצת כשהיא סוף סוף עונה.
"היי! כן, הכל מעולה. סליחה שאני מפריעה לך רק רציתי לדעת איך הולך?" הפוגה. "בסדר. יותר טוב ממה שחשבתי שיהיה."
אני קם ומניח את ידיי סביב מותניה, את ראשי בשקע של הכתפיים. "ג'סטין!" היא לוחשת לי, עצבנית. אני צוחק מהתגובה החמודה שלה.
"כלום. לא אמרתי כלום." היא אומרת בקול נבוך, "אני ממש שמחה לשמוע אמא, באמת."
אני מנשק את השקע בין כתפיים והיא חובטת בידיי המחבקות אותה בתגובה.
"אלימה.." אני ממלמל.
"טוב אני רואה שאת עסוקה, אמא." היא ממלמלת לנייד. "וגם פה יש קצת דרמה.. אז אני אדבר איתך יותר מאוחר."
היא מנתקת את השיחה ומסתובבת לכיווני, מציבה על פניה את הפרצוף העצבני ביותר שהיא מצליחה להציב, אבל אני קורא את הבייבי שלי כמו ספר פתוח ואני יכול לראות שהיא מתאפקת נואשות לא לצחוק.
"מה?" אני מרים כתפיים. "הקשתי על השיחה עם אמוש?"
"אתה בלתי נסבל." היא משיבה.
YOU ARE READING
Mr Mess
Fanfictionאיזה סיבוך. ידעתי שהייתי צריכה להישאר בין הגבולות. מי בכלל רצה לקחת קורס מנהל ועסקים כדי לגלות שמר ביבר הוא בעצם מר בלגן? -פאנפיק על ג'סטין ביבר. -העטיפה עוצבה על ידי Lagoona7Blue 24.4-מקום 3 בספרות חובבים. ת ו ד ה🎉👑