מנקודת מבט של קת'רין:
אני מלטפת את השיער הרך שלו, כשהוא מנשק אותי בחוזקה. אני יודעת שאני אמורה להפסיק, זה כל כך לא בסדר, זה חוצה את כל הגבולות.
תפסיקי! המוח שלי צורח.
את עושה שטויות. מה עובר עלייך קת'רין אן לי?
רק כשהמוח שלי צורח; תפסיקי או שתאבדי את מקומך באוניברסיטה; אני מצליחה לדחוף את ג'סטין ממני, כששנינו מתנשפים.
אני נושפת, מביטה בו בעינייה פרועות, הוא נראה כאילו הוא הונשם וניתקתי אותו מהמכונות. העיניים שלו פעורות – כאילו תפסו אותו על החם.
״קת'רין..״ הוא לוחש. אני נרתעת במידיות.
״א-אני מצטערת.״ הראש שלי מסתחרר כשאני צועדת אחורה אל מחוץ לחדר של ג'סטין ואני לא מצליחה לייצב את עצמי. אני נופלת במסדרון, והדמעות שבעיניים שלי לא מאוד עוזרות לי להתרומם בחזרה. כאב הראש, שגם ככה היה פשוט בלתי נסבל, התחזק. והכל הסתחרר סביב. אני נאחזת בקיר כדי להיעמד שנית ופותחת את דלת החדר של ג'זי בסערה. אני נשכבת על המיטה של ג'זי שדמעות זולגות מעיניי. למה אני כזאת פתטית? על מה אני בוכה?
אה, נכון.
אני בוכה על העובדה שהמרצה שלי למנהל עסקים, שבמקרה הוא נראה ממש טוב, נישק אותי. אבל לא סתם נישק אותי, היינו מחוברים זה לזה כמו מגנטים. הוא נישק אותי בתשוקה. המרצה שלי למנהל עסקים נישק אותי כאילו חייו היו תלויים בכך.
אני בוכה בעיקר על העובדה שנישקתי אותו בחזרה, אני בוכה על העובדה שנהניתי לנשק אותו, ועוד יותר גרוע; שרציתי לנשק אותו, ושממש לא רציתי להפסיק.
אני מכריחה את עצמי לקום ולהפסיק להתנהג כמו ילדה קטנה ופתטית. אני מתרוממת, הראש שלי כואב מהתנופה בה קמתי. קול החריקה של הדלת ממלא את החדר. אני כבר מוכנה לצעוק לג'סטין שאני לא מוכנה לדבר איתו אבל ג'זי היא זו שמופיעה מאחורי הקיר.
היא מחייכת, חיוך קטן. ואני כל כך עסוקה בלחשוב על הנשיקה שאני לא מצליחה אפילו לזכור למה רבנו. היא מתקרבת ומתיישבת לצידי.
״היי, נרגעתי.״ היא מודיעה.
אני עדיין נתונה תחת האופוריה שג'סטין נטע בי. אני לא מאמינה שהוא העז לעשות מעשה טיפשי כמו לנשק אותי.
״איך היה?״ אני אומרת באדישות. אני לא מאמינה שעשיתי מעשה טיפשי כמו להחזיר לו נשיקה.
״ה-היה.״ היא בולעת רוק. ״התקשרתי לליאון כי הייתי צריכה לדבר, והוא ממש הקשיב לי ו..״
אני שומעת את הדממה שמשתררת. אבל הראש כואב לי מידיי. ״מ-מה?״
״אמרתי שהוא הקשיב לי אבל נראה שאת ממש לא. מה קורה? את כועסת בגלל מה שאמרתי?״
YOU ARE READING
Mr Mess
Fanficאיזה סיבוך. ידעתי שהייתי צריכה להישאר בין הגבולות. מי בכלל רצה לקחת קורס מנהל ועסקים כדי לגלות שמר ביבר הוא בעצם מר בלגן? -פאנפיק על ג'סטין ביבר. -העטיפה עוצבה על ידי Lagoona7Blue 24.4-מקום 3 בספרות חובבים. ת ו ד ה🎉👑