[6]

1.3K 62 2
                                    

Amikor, felébredtem szédültem és a fejem is fájt.
Próbáltam felülni, de rájöttem, hogy ki vagyok kötözve, és hogy a  szememen is valami szemkötő van. Remélem valami pedofil idióta vadállat rabolt el. Vagy az a sorozatgyilkos!...
Ezen gondolkozva észre sem vettem, hogy nyílik az ajtó. Gondolom belépett rajta valaki, mert hallottam a padlóm a cipője kopogását. Odajött és mivel látta, hogy fent vagyok a karomba egy tűt szúrt, majd belefecskendezte a tartalmát. Nem tudom mi volt az, de nem lettem se álmosabb se nyugodtabb. Amit még furcsáltam, hogy kb. fél percig nyomta azt a tűt belém.
Miután végzett, kisebb-nagyobb örömömre, elhagyta a szobát, már ha egyáltalán egy szobába vagyok.
Még gondolkodtam pár percet, utána pedig bealudtam.
Arra keltem, hogy valaki pofozgat. Kössz, bazdmeg!! Vártam, hogy mit kezd azzal, ha nem kelek fel, így nem nyitottam ki a szemeimet. Egyszer csak akkorát lekevert, hogy muszáj volt ordítanom egyet. Kinyitottam a szemem és egy fekete szempárral találam szembe magam. Szemében dühöt és egy tényleg kicsi félelmet is láttam. A másodikat nem tudtam hova tenni. Talán félt, hogy nem szólok hozzá és hogy gyűlölni fogom. A második már összejött és hamarosan az első is össze fog....
Egyszer csak fogta magát és megcsókolt. Nem volt gyengéd. Ez nem igazán tetszett. Ezért, természetesen nem csókoltam vissza, elvált tőlem, és akkora pofont adott, hogy eldőltem a székkel és a szemkötő is leesett a fejemről. A ,,szoba" ~inkább pince~ falai vörösek voltak, talán a vértől, talán mert valóban ilyenek. Mielőtt mast is láthattam volna becsuktam a szemem.
Utána képszakadás.......
Mikor felébredtem rohadtul nem ott voltam ahol úgymond ,,eldőltem" egy faszkalap miatt, aki amúgy szerintem helyes...... Ahogy itt ül mellettem és szunyókál a széken. Barna haja és férfias parfümje, kockahasa ami a trikón keresztül is jól látható, egyszóval a tökéle.... VÁRJUNK!!!!! Hiszem most rabolt el, én meg arról papolok hogy milyen cuki és helyes. Tuti megőrültem, szerintem az a belémfecskendezett szarság az oka.
Szóval egy szobában voltam, méghozzá a franciaágyon, de ne hidd, hogy szabadon, ugyanis a kezeim kibilincselve és a testem leszíjazva az ágy széléhez. Az a faszkalap arra is gondolt, ha valaki meg akarja ölni magát, ezért még véletlenül sem tudtam megsebezni magam a szíjjal, mert, egy ruha volt rajtam, kettő a szíj belső felén olyan szőrök voltak, mint a plüssállatokon szokott lenni.
A szemem szabad volt. Bárcsak az egész lényem az lenne. Kicsit nézelődtem, de nem láttam. Nem jegyeztem meg mi hol van, csak néztem és a saját gondolataimat vetítettem magam elé.
Mikor zajt hallottam a szék irányából, letettem a fejem és alvást színleltem. Pedig szívesebben mostam volna be az önelégült pofájába...
A srác felállt, ásított egyet majd kimért léptékkel kiment az ajtón.
Elgondolkoztam újra. Vegülis mast tenni úgysem tudok...
Pár perc elteltével bejött valaki és a szememre rátette a már jól ismert szemkötőt....







Sziasztok!
Sorry, hogy sokára jött rész, ezért arra gondoltam, hogy most ti döntsétek el (az az első kommentelő), hogy a kövi rész hány szavas legyen!
Amúgy, ha valakinek van egy jó ötlete a storyval kapcsolatban akkor privibe írja meg, és ga tetszik akkor neki dedikálom azt a rész. Előre is köszi aki ír.❤
Puszi: Kitta😘
U. I.: Hagyj nyomot magad után!

Hódítás KétkerekenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin