[13]

763 46 0
                                    

LEÓ SZEMSZÖGE:

Ad egész úton nem szólt hozzám, csak néha motyogott valamit.
Mikor odaértünk a kórházba, elmentünk a recepcióra, hogy megtudjuk melyik szobába van Krisz. Mivel nem vagyunk a hozzátartozói természetesen nem engedtek be minket. Mivel nem tudtunk más tenni, így hát leültünk a váróba.
Kb egy másfél óra múlva szóltak, hogy már bemehetünk hozzá. Nem értem ezt a kórházi logikát.
Beértünk. Hát elég szarul nézett ki. Mindenhol kötések voltak rajta.
- Szia haver. Jól vagy? - nevettünk Addal. Válaszul csak mosolygott egyet. Megszólalni még nem nagyon tudott, gyenge volt hozzá.
Hívtunk egy orvost, hogy mégis mikor mehetünk haza.
- Hát elég súlyosak a sérülései és el is tört 2 bordája, és ezen kívül belső vérzése is lett. Kórházba még egy két - három hónapot biztosan kell maradnia, de utána legalább egy fél évig gipszben lesz. És utána még tornára is kell járjon egy hónapot, hogy a szervezete ismét rendesen működjön. - oktatott ki minket az orvos.
- Rendben. - mondtam határozottan.
Ezután még megbeszéltük az ,,kórházi" rendet. Mivel pénzünk csak egy kevés van, ezért úgy döntöttem, hogy én legalábbis, keresek munkát, hogy Ad mit csinál az már az ő dolga...

ZOÉ SZEMSZÖGE:

Az utóbbi pár napban sok minden volt. Megismerkedtem Laurával, aki először szimpi volt, de ő is csak egy fogvatartó. 2szer megvert, de úgy, hogy még mindig kék zöld vagyok. A fiúk csak megdicsérték. Szánalmas...
Ugye úgy volt megbeszélve, hogy Krisszel megyek vásárolni. Erre ez a sült krumpli mit csinál? Elmegy NEKEM ruhát venni, de kb az összes egy cérna és ennyi. Mindenem kint van belőle. Egyelőre Leó ruháit hordom vagy fasz se tudja kié. Kaját a kis ribi azért hoz be, de nem a legjobb. A telefonom el akarta venni, de mivel ennek oldottam fel ezért földhöz vágta és ripityára tört. Mint én....
Most perpillanat kiabálást hallok. Az ajtóm, mint mindig, most is ugyancsak zárva van.
Épp egy könyvbe rajzoltam mikor kinyílt az erkély és egy ismeretlen srác lépett be rajta. Maszk volt rajta.
Az orromhoz nyomta a már megszokott kendőt és én szép lassan elaludtam.....
Mikor felkeltem sötét volt én pedig egy szobában feküdtem, lebilincselve. Mikor tisztult a látásom, láttam, hogy egy kínzószobába vagyok. Vagyis kés, fegyverek és hasonlók vesznek körül. Pár percig még nézelődtem, majd bejött egy barna hajú, kék szemű kiöltözött srác. Elcipelt egy nap szoba közepére. Ott több százan ültek, csak férfiak, árgus szemekkel.
A nagy bambulásban észre sem vettem, hogy a srác lebilincselt a földhöz és szó szerint letépte rólam a ruháimat. Vagyis egy fehérnemű van rajtam és elszökni nem tudok.
Bejött egy másik férfi, aki szerintem a Mikulás leszármazottja lehet.
- Bemutatom a mai szépséget, senkije sincsen, és szűz! A licit 75.000 től kezdődik. - mi?????? Kuss mikulás mert jövőre nem lesz mivel hajtani a szánt.
- Bazdmeg mikulás vigyázz a szádra. Tudod mit adsz el kisanyám! - ordítottam oda neki.
- Dávid kérlek. - mondta tök nyugodtan. Erre a srác, akin amúgy csak most tűnt fel, hogy van tetkója, odajött és elém tett egy rongyot, de csak elkábultam. Ezután se kép se hang.....






Íme az újabb rész
Remélem tetszik
Szerintetek mi lesz Zoéval?😱
Pusza😘
Kitta❤️

Hódítás KétkerekenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang