5. fejezet - Rebekah & Dean

384 46 2
                                    

Rebekah lehunyta a szemét és elmerült Dean emlékeiben. Gyerekjáték volt számára belekukkantani pár emlékbe, hiszen évszázadok óta élt már ezzel a módszerrel.

~

Először egy égő házat látott, ami nem nagyon érdekelte, ezért tovább kutakodott, amíg meg nem pillantott egy férfit, mellette két kisfiúval. Egy temetőben álltak, az egyik fiú Dean volt, a másik Sam. Jobban szemügyre vette a sírkövet, amibe a Mary Winchester nevet vésték. Tehát meghalt az anyjuk. Valószínűleg tűzben. - Ez sem hatotta meg, tudta jól, hogy milyen elcseszett világban éltek, ahol nincs olyan, hogy igazság és boldog gyermekkor.

Utána újabb képeket látott.

Idősebb Sam, idősebb Dean, öregebb apuka. Az apa, épp egy- egy fegyvert nyom a fiúk kezébe. Mindketten lőnek. Sam elvétte a konzervet. Az apja üvölt vele. Kiképezte őket. - csak úgy pörögtek a képkockák a testvérek különböző életszakaszaiból.

Sam pakol, kilép a bejárati ajtón egy hatalmas táskával a vállán, miközben a bátyja a távolból figyeli, de nem állítja meg. Dean az apja mellett ül egy autóban. Éjszaka van, belopóznak egy házba kezükben fegyver. Sam egy könyv fölé görnyed. Dean dulakodik valakivel, Sam egy lánnyal csókolózik.

Ezek még mindig hidegen hagyták a vámpírt, ám ami ez után jött már nem.

Dean egyedül egy erdőben kezében egy hosszú kés és egy hatalmas szőrös valamire veti magát. Hová tűnt az apjuk? Sam megint ugyanazzal a lánnyal. Dean rátapos a gázpedálra és a következő pillanatban a földön birkózik valakivel a sötétben. Az öccsével.

Ketten ülnek a fekete kocsiban, fiatal Dean vezet, fiatal Sam az anyósülésen kezében egy bőrkötéses füzettel, ami tele van tűzdelve lapokkal és minden oldalát írás és furcsa szimbólumok borítják. Közös étkezés egy gyors éttermi kajáldában. Kocsival behajtanak egy házba. - Az első közös vadászat? Egy fehér ruhás nő tűnik fel mellettük, majd szertefoszlik. Dean és Sam lepacsiznak. Dean futva húzza maga után Samet egy égő házból kifelé. Sam kétségbeesett arca, ahogy visszafordul a lángok felé.

Ezek után különböző apró jelenetek ugrottak elő. Egyre gyorsabban és gyorsabban, mert Rebekah nem tudta eldönteni, hogy melyik emlék lehet a fontos.

Egy erdőben rohannak a testvérek valami elől. Dean felbukkan egy hegyi tóból karjában egy kisfiúval. Egy repülőn ülnek. Dean belevág valamit egy tükörbe, amitől az darabokra törik. Rovarok lepnek el egy házat. Sam ijedten bámul egy madárijesztőre. Egy fekete furgon. Egy romos ház. Újabb erdő. Piszkos alagút. Ijesztő festmény, amiről vér csöpög. Az apjuk. Egy szőke rövid hajú lány, gonosz vigyorral az arcán. Egy régi pisztoly. Öt töltény. Egy sárga szempár. Égő ház. Fekete pupillák. Egy baseballsapkás öregember, majd egy ismeretlen pentagramma. Egy vámpír. - Rebekah biztos volt benne, hogy az hiába nem látott még ilyet. A szemfogai kint voltak, de nem borították fekete erek az arcát. Másfajta volt mint ő. - És újra a három Winchester együtt. Békés jelenet lett volna, ha nem lettek volna mindhárman sérültek. Számtalan karcolás, vágás díszítette a testüket, de éltek, majd a következő pillanatban beleszaladt egy busz a kocsiba, amiben hárman ültek. Csattanás. Kitört üveg az úton.

Rebekah majdnem elengedte Deant annyira meglepődött. Ha ennyi dolog történt már azzal a férfival, akinek épp a halántékát fogja, eddig, mi jöhetett még ez után?

A válasz egyszerű. Sokkal borzalmasabb dolgok.

Dean egy kórházi ágyon, mellette a már ellátott apjuk és Sam virrasztott. Majd ezzel egyidőben Dean egy fehér kórházi ruhában áll a saját teste fölött szellemként. - Itt már kezdte a nő felfogni a helyzet súlyosságát. - Papa Winchester kezet ráz valakivel. Dean felébred. Az apjuk összeesik, valószínűleg meghal. - Alku volt, tiszta sor. - Sam és Dean állnak egy tábortűz mellett. - Vagy nem is tábortűz? -Újra az baseballsapkás férfi. Dean szétveri az autóját. Egy idősebb és egy fiatalabb nő, akik nagyon hasonlítanak egymásra, Samékre támad egy kocsmában. Utána velük iszogatnak. Egy bohóc, Sam előle menekül. Mindketten börtönben. Egy sötét folyosó. Egy levél. Egy vigyorgó férfi, kezében nyalókával. Egy kórház, ezúttal mindketten épségben. Egy fiú felemelt kézzel egy hídon. Egy útkereszteződés. Fekete pupillák újra. Sam összekötözött kézzel egy kocsi hátuljában, eszméletlenül. Megint ő egy vadnyugati faluban, ami látszólag kihalt. Sam ismeretlenekkel körülvéve. Dean a korábbi nővel és a lányával tanácskozik. Dean az öregemberrel vitatkozik. És a legrosszabb. Sam a testvére felé szalad, amikor hátulról valaki leszúrja. Dean karjaiban hal meg. Dean kikészült. - Rebekah is. - Dean egy szimbólumot rajzol egy keresztútra. Dean megcsókol egy nőt. Sam felkel. - Újabb alku. - Vonatsínek. Egy kapu. Megint ugyanaz a pisztoly. Valami fekete füstszerű tör elő a kapu mögül. Az apjuk halvány körvonalakkal, szellemként áll a fiúk előtt. Dean kezében a pisztollyal áll egy hulla fölött. A testvérek az autó mellett, Sam dühösnek látszik.

A vámpírnak levegőt kellett vennie, hogy folytatni tudja. Rég látott ennyi szörnyűséget, de sejtette, hogy ez még mindig nem a vége. Újabb emlékek villantak fel.

Egy homokóra. Dulakodó Winchesterek. Egy nyúlláb. Egy barna hajú nő, a neve Bela Talbot. - Dean ezek szerint jól erre emlékezett. - Dean ölönyben. - ezt a pillanatot megjegyezte magának a vámpír. - Dean és Sam egy temetőben szakadó esőben. Egy hajó. Pár nő egy körben ül együtt mormolnak valamit, talán boszorkányok. Egy szőke nő késsel a kezében. Egy karácsonyfa. Újra a nyalókás férfi, kisfiús vigyorral az arcán. Újra egy börtön. Egy telefon. A fiúk egy sírnál. Sam odaragadva a falra, egy szőke nő áll előtte feltartott kézzel, a testvére a földön fekszik és mindketten egy órát bámúlnak ami nem rég ütötte el az éjfélt. Dean felordít. Valami láthatatlan szörnyeteg marcangolja a testét. Sam is ordít, de nem fájdalmában, hanem elkeseredettségében. Nem tud segíteni a bátyján. Dean szeme lecsukódik. Sam zokog a testvére élettelen teste fölött.

A következő pillanatban azonban Rebekah elengedte a férfi arcát. Olyat látott, amit már tényleg nem bírt ki.

Dean kikötözve valahol a sötétben, mélyen. Annyi, sebe van, hogy már megszámolni se lehet. Mindegyik súlyos. De csak egy dolgot üvölt. Egy nevet. "SAMMY!" - Kiáltotta újra és újra.


~

Rebekah pislogni kezdett, nem tudta tovább nézni. A vele szemben álló férfi is döbben pillantással nézett a szemébe. Ő is átélte újra az összes emléket. A nő még mindig hallotta a férfi kiáltását. Azt a hangot, ami reménytelenséggel, fájdalommal és dühvel volt tele. Akár a pokolból is kiálthatott volna, és ha ez az igazság Rebekah nem kételkedett volna benne egy percig sem.

- Dean... - suttogta. Nem tudta feldolgozni egy pillanat alatt a képsorokat. - Ez igaz? Ezek mind megtörténtek? - nem tudta miért kérdezte, ha egyszer biztos volt abban, hogy az imént az igazságnak volt a tanúja, de titkon reménykedett benne, hogy hazugság volt. Vagy bármi legyen, csak ne igaz.

A férfi bólintott egyet, még mindig kábult volt. Mélyen eltemette magában az összes képet, amiket most újra átélt. Nem szólalt meg.

Rebekah megcsóválta a fejét. Meglepték, és ez ritkán fordult el. Kiszámított előre minden egyes lépést, hiába kavarta néha össze valami, ő átlátott a káoszon, csak úgy mint a testvére Niklaus. És az egész család. Az ősi családot nem érték naponta meglepetések, hiszen idősebbek voltak mindennél, ami meglephette volna őket.

Végigsimított Dean borostás arcán, nem tudta, hogy mit fog csinálni. Illetve egy valamiben biztos volt. Nem fogja megölni a férfit, annak ellenére, hogy ez lett volna a feladata és, hogy a bárban azt már eltervezte. Túl értékes volt. Nézte a férfi lüktető, vérrel teli ütőerét a nyakán. Vérének kellemes édeskés illata egy pillanatra megcsapta az orrát. - Ha csak belekóstolhatna... - De nem tett vele semmit.

- Dean Winchester, láttam az emlékeidet. Történni fog még ezek után valami fontos? - inkább megigézte a válaszra, mint hogy bepillantson a fejébe újra.

- Úgy is mondhatjuk, hogy az előbbiek után jön csak az igazi buli. Ezek semmiségek. A java még hátra van. - válaszolt keserűen a vadász.

- A java? Mi...- akarta kérdezni, de nem tudta befejezni a mondatát, mert érezte, hogy egy éles tárgy az oldalába fúródik. Túl későn hallotta meg az ismeretlent, aki megközelítette. Elengedte a vadászt és harcra készen pördült meg. Kirántotta a véres tőrt az oldalából. Nem sokkal mellette az elképedt Sam Winchester állt, aki hol őt, hol a testvérét kémlelte az ottani fénynek hála, mogyorószín szemeivel.

- Mit műveltél a testvéremmel? - keze a dereka felé oldalazott. Biztos volt még nála valamilyen fegyver az undorító flanelinge alatt.

Rebekah megérintette véres oldalát, ami a ruha alatt már össze is forrt és megnyalta a szája szélet. Az egyik kedvenc blúza volt rajta, ami köszönhetően a drága Winchesternek most vér és egy nagy lyuk borított. Ezt még megbosszulja az biztos. Simán kiállhatott volna egyedül a testvérek ellen, de a könnyebbik utat választott. Megragadta Dean nyakát hátulról és fenyegetőn nézett a másikra.

- Ha csak megmozdulsz a bátyád nyaka bánja - igazat beszélt. Csak egy kis csuklómozdulatába került volna és a férfi holtan esik össze előtte.

Zűr a jazz városában (Supernatural & The Originals crossover) //SZÜNETEL//Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon