"Medya da Esra var"
Esra açsana kapıyı yaaa"
Siktiiiir! Yine mi aq karga bokunu yemeden kapıya dikilen arkadaşlarımdan nefret ediyom. Bok mu var aq sikicem ya! Neyse yatakla cebelleşmenin bir anlamı yok zaten daha fazla bağırırsa bu aq bebesi komşularla cebelleşmek zorunda kalıcam.
"Ne var Simge ya sikiyim seni!"
"Kızım sözün vardı ya dışarıya çıkacaktık bugün"
Hassiktiiiiir tamamen aklımdan çıkmış. Şimdi hayır desem beynimi siker bu orospu.
"Ya şey... Neyse siktir et 5 dakikaya geliyom."
Hemen üstüme siyah bol bi t-shirt altıma da siyah pantolon geçirdikten sonra dışarıya çıktık. Her zamanki gibi Doğu ve bateri arkadaşları (bateri diyorum çünkü onlar saz çalmicak kadar kuğullar) villalarının bahçesinde takılıyolardı. Zengin piçleri rahat durmayı beceremezlerdi (götleri kurtlu bunların ben size söylim) hemen laf atmaya başladılar.
"Ya Doğu babanın o kadar parası varken neden böyle bi yere ev yaptılar ki kızlara bak benden daha yakışıklılar"
"Kardeşim bende bilmiyorum mecbur dışardan kız atmak zorunda kalıyorum"
"Neyse kardeşim canım yine de eğlence istiyor şu kızı çağırda biraz onla eğlenelim."
Daha fazla dayanamadım patlama noktasına gelmiştim artık. O kim oluyorda bana bu laflari söylüyordu. Çükünü eline veririm onun!
"Bir şey mi dediniz Doğu?"
"Aa bak adımıda biliyormuş. Eminim her gece beni hayal edip uyuyorsundur. Ama gerçek şu ki yoklukta bile kalsam seni sikmem"
Hepsi birden gülmeye başladılar, tabiki bunu ona ödecektim. Yanına yaklaştım ve dudaklarına doğru eğildim altımda inlemeyi bu kadar istediğini bilmiyordum gibi bir seyler zırvaladı bense daha çok yaklaştım ona "inlememi değil inlemeni'' diyip bi tekme geçirdim çüküne ve ekledim
"Bundan sonrada sikebileceğini düşünmüyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pabucumun Doğusu
Teen FictionZengin havalı dünyayı kendi etrafında dönüyor sanan erkekleri bilirsiniz ve sıradan kızları da . Buda o zengin erkeğin ve sıradan kızın hikayesi. Yaşayarak nefret mi edilir yoksa aşık mı olunur hep birlikte göreceğiz